We maken er gewoon een leuke geszellige dag van.
16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
100% ik hoop dat iemand weet hoe ik de Node kan gebruiken zonder wifi. ik dacht zelf aan een wifi hotspot op mijn telefoon?
probleem is alleen dat ik het wachtwoord niet kan veranderen via mijn tel... app crashed.. dus moet ik wellicht iemands tel lenen om mijn node the configureren haha
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Toevallig met eenzelfde setup bezig voor de dae, kreeg via het bluesound forum door dat je dan inderdaad het beste je telefoon in hotspot modus kan zetten zodat je wifi + internet hebt. Als je thuis en telefoon abbo bij dezelfde provider zitten zijn ze redelijk scheutig met gigabytes. Ik zit met kpn glas op 12GB per maand wat normaliter nauwelijks opgaat maar wel handig is op dit soort dagen.WrineX schreef: ↑do 04 mei 2023, 0:08100% ik hoop dat iemand weet hoe ik de Node kan gebruiken zonder wifi. ik dacht zelf aan een wifi hotspot op mijn telefoon?
probleem is alleen dat ik het wachtwoord niet kan veranderen via mijn tel... app crashed.. dus moet ik wellicht iemands tel lenen om mijn node the configureren haha
Als failsave hang ik er wel een usb disc aan voor het geval 4G net zo snel is als wifi
Laatst gewijzigd door motoindo op do 04 mei 2023, 7:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ik ga het denk ik redden om de volledige set mee te nemen, maar bij nader inzien zou ik toch liever in een kleinere ruimte staan. Is daar nog over te overleggen? Ik kan me voorstellen dat de schuurflippen bijvoorbeeld veel beter in de grote zaal tot hun recht zouden komen?
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Je mag ook s'middags bij mij hoor, hoe meer zielen hoe meer decibelstigradekat schreef: ↑do 04 mei 2023, 7:17Ik ga het denk ik redden om de volledige set mee te nemen, maar bij nader inzien zou ik toch liever in een kleinere ruimte staan. Is daar nog over te overleggen? Ik kan me voorstellen dat de schuurflippen bijvoorbeeld veel beter in de grote zaal tot hun recht zouden komen?
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ik gebruik ook een node 2i met een extra telefoon als hotspot. En dan mijn tel als de node verbinden met die hotspot.WrineX schreef: ↑do 04 mei 2023, 0:08100% ik hoop dat iemand weet hoe ik de Node kan gebruiken zonder wifi. ik dacht zelf aan een wifi hotspot op mijn telefoon?
probleem is alleen dat ik het wachtwoord niet kan veranderen via mijn tel... app crashed.. dus moet ik wellicht iemands tel lenen om mijn node the configureren haha
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Eens!motoindo schreef: ↑do 04 mei 2023, 7:19Je mag ook s'middags bij mij hoor, hoe meer zielen hoe meer decibelstigradekat schreef: ↑do 04 mei 2023, 7:17Ik ga het denk ik redden om de volledige set mee te nemen, maar bij nader inzien zou ik toch liever in een kleinere ruimte staan. Is daar nog over te overleggen? Ik kan me voorstellen dat de schuurflippen bijvoorbeeld veel beter in de grote zaal tot hun recht zouden komen?![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
nee, ik ga niet in die balzaal. ook omdat ondertussen plan B in werking is (ik ga die schuurflippen echt niet op tijd gefilterd krijgen)tigradekat schreef: ↑do 04 mei 2023, 7:17...Ik kan me voorstellen dat de schuurflippen bijvoorbeeld veel beter in de grote zaal tot hun recht zouden komen?
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ik probeer zondag ook te komen, maar op dit moment ligt onze tuin open en moet eerst de waterafvoer geregeld worden voordat er stortbuien komen. Ik zal niets meebrengen.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Maar eens een proef abo op Qobuz genomen met de Pure DSD Dac gaan we het dan wel opkrikken/afbreken naar 1 bit, dan met de gewone opzet die ROON bied.
Ga het zo eens beluisteren beneden.
Ga het zo eens beluisteren beneden.
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Haha fair enoughHenkjan schreef: ↑do 04 mei 2023, 10:33nee, ik ga niet in die balzaal. ook omdat ondertussen plan B in werking is (ik ga die schuurflippen echt niet op tijd gefilterd krijgen)tigradekat schreef: ↑do 04 mei 2023, 7:17...Ik kan me voorstellen dat de schuurflippen bijvoorbeeld veel beter in de grote zaal tot hun recht zouden komen?
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
top ! dan neem ik die gewoon mee en dan kom ik er vast uitmotoindo schreef: ↑do 04 mei 2023, 7:13Toevallig met eenzelfde setup bezig voor de dae, kreeg via het bluesound forum door dat je dan inderdaad het beste je telefoon in hotspot modus kan zetten zodat je wifi + internet hebt. Als je thuis en telefoon abbo bij dezelfde provider zitten zijn ze redelijk scheutig met gigabytes. Ik zit met kpn glas op 12GB per maand wat normaliter nauwelijks opgaat maar wel handig is op dit soort dagen.WrineX schreef: ↑do 04 mei 2023, 0:08100% ik hoop dat iemand weet hoe ik de Node kan gebruiken zonder wifi. ik dacht zelf aan een wifi hotspot op mijn telefoon?
probleem is alleen dat ik het wachtwoord niet kan veranderen via mijn tel... app crashed.. dus moet ik wellicht iemands tel lenen om mijn node the configureren haha
Als failsave hang ik er wel een usb disc aan voor het geval 4G net zo snel is als wifi![]()
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ik neem mijn Bluesound Node ook mee, Hotspot werkt idd.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ik heb de planning wat in elkaar geschoven in de kleine ruimtes, zou voor Bas ook wel fijn zijn als hij af en toe ff naar de wc kon en er nog iemand in grote ruimte wil draaien, zo'n ramp is die niet qua geluid, in het verleden deden de Daudio C1's, de Verenter, de set van Reinout enz het daar prima 
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Je noemt wel allemaal open baffles op die z'n ruimte juist wel fijn vinden haha.
Maar als ik naar de wc moet zet ik gewoon 30minuten klassiek op, heb ik even de tijd en loopt de zaal vanzelf leeg
Maar als ik naar de wc moet zet ik gewoon 30minuten klassiek op, heb ik even de tijd en loopt de zaal vanzelf leeg
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Klopt, grote dichte of reflex kasten worden bijna niet meer gebouwd / de mensen die ze bouwen nemen ze liever niet mee. We hebben afgelopen jaren de Calpamos een paar keer gebouwd zien worden, de Faital 3WC15 etc. maar daar heb je bijna een bestelbus voor nodig om die mee te nemen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
ik zal m'n Revox B77 mkII en wat originele spoelen opnames (op 19cm/s) ook meenemen
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ik kom ook en neem mijn vrouw mee ,Marike , ik kan er uren naar luisteren zonder dat er vermoeidheid optreed 
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ik ben dan wel nieuwsgierig naar die opzet en een Purify versterker bijvoorbeeld. 
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Ik ben nieuw hier, heb inmiddels ook een open baffle gebouwd, maar ben zeer benieuwd als complete noob (wel geholpen door mensen zoals Bas (hardbats) en een maat van me) wat anderen zoal bouwen. Dus wil graag even komen wanneer dat mag.
Jos.
Jos.
