Partij luidspreker drivers

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gesloten
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Partij luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

per stuk, per paar of per lot, bijna alles is mogelijk.
Ze kunnen opgehaald, verstuurd of meegebracht worden naar luisterdag in Breda.
Volledige lijst zie https://photos.app.goo.gl/qy1L4gzT3MeCpou88
De vraagprijzen staan vermeld bij de fotos.
Mocht je vinden dat iets buitensporig geprijsd is of als je het graag zou willen maar toch te duur vindt laat het me gerust weten, dan bekijk ik het.
Er zit vanalles tussen, van gebruikte oude rommel tot spiksplinternieuwe Hi-End.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door asterduc op vr 28 apr 2023, 19:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door Walt »

Wow, dat zijn aardig wat units!
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

Walt schreef: vr 28 apr 2023, 19:23
Wow, dat zijn aardig wat units!
... nog maar het tipje van de ijsberg :oops:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door Walt »

Hoeveel van die WSP21 heb je en wat kosten die?
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

Walt schreef: vr 28 apr 2023, 19:47
Hoeveel van die WSP21 heb je en wat kosten die?
kon je nou echt geen andere uitkiezen?
ik zit hier net met een reparatie en daar kan die perfect voor dienen.
Vandaar had ik daar nog niets bijgeplaatst. Ik test het deze avond nog, zoniet komt ie morgen beschikbaar.
Heb er wel slechts één van.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door Walt »

Ik had geen intresse, maar zag dat de data ontbrak, vandaar.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

Geen enkele interesse blijkbaar, :o :think:
dan heeft het weinig zin om nog een volgende partij aan te bieden :(
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door VintageHarry »

Omdat hier toevallig niets tussen zit waar niet direct interesse van forumleden voor is hoeft dat bij een nieuwe partij toch niet hetzelfde te zijn? Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar wat je nog meer te koop hebt!
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

VintageHarry schreef: zo 30 apr 2023, 22:35
Omdat hier toevallig niets tussen zit waar niet direct interesse van forumleden voor is hoeft dat bij een nieuwe partij toch niet hetzelfde te zijn? Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar wat je nog meer te koop hebt!
kijk Harry, ik ben uren bezig geweest om her en der drivers vandaan te halen en één en ander op te zoeken, te fotograferen en online te plaatsen.
Als dat alles zonder resultaat blijkt te zijn dan kan ik die tijd wel nuttiger gebruiken, want tijd is eigenlijk het enige wat ik echt te kort kom en niet kan kopen.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door pappaleo »

asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 23:58
want tijd is eigenlijk het enige wat ik echt te kort kom en niet kan kopen.
Ik las onlangs een quote van een wijs man die tijd kon maken.... :mrgreen:
asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 23:51
....en tijd kun je maken :lol:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

pappaleo schreef: ma 01 mei 2023, 5:47
asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 23:58
want tijd is eigenlijk het enige wat ik echt te kort kom en niet kan kopen.
Ik las onlangs een quote van een wijs man die tijd kon maken.... :mrgreen:
asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 23:51
....en tijd kun je maken :lol:
Klopt, maar jammer genoeg niet eindeloos
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door VintageHarry »

asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 23:58
tijd is eigenlijk het enige wat ik echt te kort kom en niet kan kopen.
Snap ik ook! Maar wat ga je anders met die drivers doen als je geen tijd hebt om ze te koop te zetten en na verkoop zonodig in te pakken en te verzenden?
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

Zelf projecten voor verzinnen!
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door VintageHarry »

Dat is ook altijd het beste, daarvoor heb je ze immers ooit aangeschaft! Ben je voorlopig meteen van de straat gezien de hoeveelheid ;)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door Pjotr »

Ik heb dat toch niet. Heb dat nooit begrepen hoe mensen aan een zolder vol speaker units komen. Het zijn toch geen muizen die jongen? Er liggen er hier ook wel wat nog werkloos te zijn, maar die zijn wel serieus voor een doel. Moeten alleen nog even op hun beurt wachten :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door dre »

asterduc schreef: zo 30 apr 2023, 22:01
Geen enkele interesse blijkbaar, :o :think:
dan heeft het weinig zin om nog een volgende partij aan te bieden :(
Ik had eigenlijk wat meer exotisch spul verwacht. 8-[
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door John P »

Ik had graag een paartje van de vifa m26wr-29-04. Als je ze mee neemt naar Breda, dan kunnen we het daar afhandelen.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Partij luidspreker drivers

Bericht door asterduc »

John P schreef: ma 01 mei 2023, 21:23
Ik had graag een paartje van de vifa m26wr-29-04. Als je ze mee neemt naar Breda, dan kunnen we het daar afhandelen.
Komt goed John, ik breng ze mee.
Gesloten