Partij luidspreker drivers
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Partij luidspreker drivers
per stuk, per paar of per lot, bijna alles is mogelijk.
Ze kunnen opgehaald, verstuurd of meegebracht worden naar luisterdag in Breda.
Volledige lijst zie https://photos.app.goo.gl/qy1L4gzT3MeCpou88
De vraagprijzen staan vermeld bij de fotos.
Mocht je vinden dat iets buitensporig geprijsd is of als je het graag zou willen maar toch te duur vindt laat het me gerust weten, dan bekijk ik het.
Er zit vanalles tussen, van gebruikte oude rommel tot spiksplinternieuwe Hi-End.
Ze kunnen opgehaald, verstuurd of meegebracht worden naar luisterdag in Breda.
Volledige lijst zie https://photos.app.goo.gl/qy1L4gzT3MeCpou88
De vraagprijzen staan vermeld bij de fotos.
Mocht je vinden dat iets buitensporig geprijsd is of als je het graag zou willen maar toch te duur vindt laat het me gerust weten, dan bekijk ik het.
Er zit vanalles tussen, van gebruikte oude rommel tot spiksplinternieuwe Hi-End.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door asterduc op vr 28 apr 2023, 19:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Partij luidspreker drivers
Wow, dat zijn aardig wat units!
Re: Partij luidspreker drivers
Hoeveel van die WSP21 heb je en wat kosten die?
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Partij luidspreker drivers
kon je nou echt geen andere uitkiezen?
ik zit hier net met een reparatie en daar kan die perfect voor dienen.
Vandaar had ik daar nog niets bijgeplaatst. Ik test het deze avond nog, zoniet komt ie morgen beschikbaar.
Heb er wel slechts één van.
Re: Partij luidspreker drivers
Ik had geen intresse, maar zag dat de data ontbrak, vandaar.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Partij luidspreker drivers
Geen enkele interesse blijkbaar,
dan heeft het weinig zin om nog een volgende partij aan te bieden
dan heeft het weinig zin om nog een volgende partij aan te bieden
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Partij luidspreker drivers
Omdat hier toevallig niets tussen zit waar niet direct interesse van forumleden voor is hoeft dat bij een nieuwe partij toch niet hetzelfde te zijn? Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar wat je nog meer te koop hebt!
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Partij luidspreker drivers
kijk Harry, ik ben uren bezig geweest om her en der drivers vandaan te halen en één en ander op te zoeken, te fotograferen en online te plaatsen.VintageHarry schreef: ↑zo 30 apr 2023, 22:35Omdat hier toevallig niets tussen zit waar niet direct interesse van forumleden voor is hoeft dat bij een nieuwe partij toch niet hetzelfde te zijn? Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar wat je nog meer te koop hebt!
Als dat alles zonder resultaat blijkt te zijn dan kan ik die tijd wel nuttiger gebruiken, want tijd is eigenlijk het enige wat ik echt te kort kom en niet kan kopen.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Partij luidspreker drivers
Klopt, maar jammer genoeg niet eindeloos
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Partij luidspreker drivers
Zelf projecten voor verzinnen!
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Partij luidspreker drivers
Dat is ook altijd het beste, daarvoor heb je ze immers ooit aangeschaft! Ben je voorlopig meteen van de straat gezien de hoeveelheid 
Re: Partij luidspreker drivers
Ik heb dat toch niet. Heb dat nooit begrepen hoe mensen aan een zolder vol speaker units komen. Het zijn toch geen muizen die jongen? Er liggen er hier ook wel wat nog werkloos te zijn, maar die zijn wel serieus voor een doel. Moeten alleen nog even op hun beurt wachten 
Re: Partij luidspreker drivers
Ik had graag een paartje van de vifa m26wr-29-04. Als je ze mee neemt naar Breda, dan kunnen we het daar afhandelen.
