Ik denk dat met parallel zetten van Buizen de Uitgang trafo verbeterd !
Immers er hoeft minder draad op , dat lijkt mij een verbetering het laag wat minder wollig maakt
Verder denk ik dat zo nu en dan er een bouwer op staat en een groep mensen inspireert en dat ook die mensen zijn uitspraken bevindingen en uitgangs punten versterkt hier was het een poos AE en Triode Dick daar hoor ik nagenoeg niemand meer over
En was de ECC99 De fase draaier Toen ik hem wilde gebruiken ! Nee er is een veel betere
Ben al weer vergeten welke
Over de KT88 is hier al iedereen genezen en is de 300B en 2A3 de veeel betere
En precies er zijn nog veel meer componenten welke de klank bepalen Begint al bij de dropveter naar je voor versterker, Condensatoren
Buisvoeten ! Dat hoor ik gelukkig , Luidsprekers Luidspreker snoer
Ik heb hier wat HF Litze bestaat uit 480 draadjes van 0.07 mm afzonderlijk geïsoleerd en het geheel met zijde omsponnen
Van het meeste uit hier boven beschreven hoor ik niet meer ( denk ik) ben behoorlijk doof geworden.
Maar soms kan ik het meten, maar ik kan er mee leven dat een ander het wel hoort , alleen achter af niet met uitspraken het klinkt beter, muzikaler! , ik kan daar niks van vinden in data sheets.
Maar ik heb 20 mtr van dat HF Litze waar ik misschien een setje luidspreker kabels van wil maken
Loop antenne met dat draad staat ook op verlanglijstje en dan is dat weer verloren
Misschien neem ik ze mee 7 mei
Is daar wel eens mee gespeeld en aan gemeten ? Geluisterd?
