Vervolgens wil ik dan ook op zoek naar een andere voorversterker, de huidige Philips AH280 is aan enige revisie toe en bovendien onnodig uitgebreid. Er is namelijk maar èèn input nodig (die vanuit de huidige DAC), de toonregeling staat op bypass, dus eigenlijk wordt alleen de volumeregelaar gebruikt (en heel soms de balansregelaar).
Het meest simpele zou een nette Alps volumepotmeter in een (zelfbouw)kastje zijn, maar dan krijg je het nadeel van de relatief hoge en steeds wijzigende uitgangsimpedantie. Heeft iemand hier ervaring met zoiets in combinatie met de CA eindversterker? En wat gebruiken andere CA-eigenaren zoal als voorversterker?
