Ik ben Ed en ben 52 jaar oud
Ik lees al een hele tijd met veel plezier mee en heb een poosje geleden de stoute schoenen aan getrokken en ben begonnen met een el84 versterker op basis van een printplaat gekocht bij een welbekende oosterse webwinkel
De ringkerntrafo's heb ik in nederland en de behuizing heb ik zelf gemaakt.
de versterker staat al een aantal weken toch wel heel fijn muziek te produceren en ik ben er super blij mee!
Al ik naar foto's kijk van het origineel zijn er nog wel componenten die verbeterd kunnen worden en dat wil ik zeker ook nog gaan doen maar eerst wik ik proberen om een kleine brom in het rechter kanaal weg te krijgen
Als de versterker staat te spelen is het prima maar elke als ik hem aanzet met de volume knop dicht hoor ik het!
Het het geluid word niet harder of zachter met veranderingen van het volume
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Hier wat foto's
Groet Ed
