een plate amp in een open baffle is niet echt mijn idee dus ik wil ze graag in gaan bouwen in een modushop kastje. De behuizing van de modushop is mij prima bevallen met de bouw van mijn Purifi versterker dus vandaar de keuze. Het idee was om het te bouwen in het zelfde type behuizing (GX385 2U) maar die is net te laag dus nu wordt het de GX385 3U. Ik heb het grootste deel al in Fusion gekalkt, dit maakt het straks met het frezen van de panelen een stuk makkelijker en ik weer meteen of het past
er zijn alleen 3 kleine puntjes die ik nog moet beantwoorden:
-is het een probleem om beide aan te sluiten op 1 net entree? Ik verwacht geen problemen maar ik vraag het toch even
-werkt het oled scherm van hypex nu ook als IR ontvanger voor de afstandsbediening?
-ik zou graag de 3 kanalen via 1 stekker en kabel naar de speaker laten lopen. Ik heb satefan dit al eens zien doen met zijn speakers en heb navraag gedaan wat hij aan stekkers en kabels heeft gebruikt. Best prijzige stekkers en de kabel is nog niet helemaal zeker. Nu zat ik te kijken naar anders opties.
-1 optie is de Neutrik XLR stekkers, de NC6 serie. 6 contacten. nu weer ik niet of deze stekkers geschikt zijn voor luidsprekersignaal? en deze stekker heeft maar een kabelingang tot 8mm.
-optie 2 is de Speakon stekkers, daar hebben ze geen versie van met 6 contacten dus dan wordt het de 8 contacten versie.
-en dan nog de vraag, welke kabel is geschikt? tot nu toe is de enige die ik gevonden heb die me geschikt lijkt deze https://www.audiophonics.fr/en/cable-me ... 11857.html
graag jullie input en ervaringen