Even nog niet : Ter overname aangeboden Inimini set met stands

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
A3Baak
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands

Even nog niet : Ter overname aangeboden Inimini set met stands

Bericht door A3Baak »

Met pijn in m'n hart ga ik de set wegdoen die ik zelf gebouwd heb.

viewtopic.php?t=23462

Jaren veel plezier van gehad, alleen mijn versterker is nu stuk en wordt niet vervangen.
sized_IMG_20160731_155828.JPG
IMG_20160802_214424.jpg
Dit is een overzicht van alle componenten die gebruikt zijn.
2016_03_01_14_53_25_speaker_inimini.xlsx_Excel.png
De stands zijn de NorStone Esse Stand

Alles is in goed werkende staat, en ziet er nog netjes uit.

Voor € 200,00 mag de set inclusief de stands van eigenaar verwisselen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door A3Baak op zo 19 feb 2023, 8:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Ter overname aangeboden Inimini set met stands

Bericht door floeper »

Misschien dat een maatje van mij interesse heeft, ik heb het hem voorgelegd, kom bij je terug!
Je hoeft het niet te reserveren voor mij ;)
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: Ter overname aangeboden Inimini set met stands

Bericht door Thomox »

Beste,

Wellicht heeft mijn zwager interesse, ik zit alleen een beetje met de afstand t.o.v. Twente. Kom je evt ergens in de buurt van Overijssel op korte termijn?
audiotube
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 12:50
Locatie: Eelde

Re: Ter overname aangeboden Inimini set met stands

Bericht door audiotube »

A3 ik heb je een PB gestuurd!
Gesloten