Met pijn in m'n hart ga ik de set wegdoen die ik zelf gebouwd heb.
viewtopic.php?t=23462
Jaren veel plezier van gehad, alleen mijn versterker is nu stuk en wordt niet vervangen.
Dit is een overzicht van alle componenten die gebruikt zijn.
De stands zijn de NorStone Esse Stand
Alles is in goed werkende staat, en ziet er nog netjes uit.
Voor € 200,00 mag de set inclusief de stands van eigenaar verwisselen.
Even nog niet : Ter overname aangeboden Inimini set met stands
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Even nog niet : Ter overname aangeboden Inimini set met stands
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door A3Baak op zo 19 feb 2023, 8:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ter overname aangeboden Inimini set met stands
Misschien dat een maatje van mij interesse heeft, ik heb het hem voorgelegd, kom bij je terug!
Je hoeft het niet te reserveren voor mij
Je hoeft het niet te reserveren voor mij
Re: Ter overname aangeboden Inimini set met stands
Beste,
Wellicht heeft mijn zwager interesse, ik zit alleen een beetje met de afstand t.o.v. Twente. Kom je evt ergens in de buurt van Overijssel op korte termijn?
Wellicht heeft mijn zwager interesse, ik zit alleen een beetje met de afstand t.o.v. Twente. Kom je evt ergens in de buurt van Overijssel op korte termijn?
Re: Ter overname aangeboden Inimini set met stands
A3 ik heb je een PB gestuurd!
