Hypex Nilai Class D technology
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hypex Nilai Class D technology
Voorbeeldje: Stemmen klinken met de Ucd wat naar voren, dat kan erg fijn zijn, maar als de opname niet helemaal schoon is, kan het wat pittig worden. Als de opname schoon is staat die stem als een huis. Bij de Nilai verwacht ik, dat het niet geprononceerd is en dus langer schoon blijft.
Als de Nilai nog beter is dan de NCore, ga je een mega stap in geluidskwaliteit maken tov de UcD.
voor het vergelijk qua mega stap walt, er komt al geluid uit mijn ucd’s 
Misschien gaan we dat organiseren, ben al bezig dat met de AVMN te doen.
Het lijkt niet zo makkelijk te gaan, de man die dit deze keer organiseert lijkt de vraag niet durven stellen aan soundimports.

Ik had juist de opzet van de Nilai en de Purifi voorgesteld.
Ik had juist de opzet van de Nilai en de Purifi voorgesteld.
Mqah, n.a.v. George reactie op de vorige bijeenkomst kun je volgens mij alles vragen
Sowieso moet je een dergelijk vergelijk onafhankelijk doen van welke betrokken commerciële partij dan ook lijkt mij.
??? Maar dan moet je iemand vinden/kennen die zowel een Purifi als een Nilai heeft...
Zoek eerst maar iemand met een Nilai....
Het lijkt wel of niemand zo'n ding heeft gekocht.
Het lijkt wel of niemand zo'n ding heeft gekocht.
Er zijn een aantal mensen met purifi, waaronder ikzelf, en ik ben altijd bereid tot een vergelijk.
Maar inderdaad, wie heeft hier inmiddels de nilai draaiend? Heeft niemand die kit gekocht direct nadat hij uitkwam?
Nieuwe batch is pas beschikbaar vanaf 31 maart a.s.
Vanmiddag stereo versie besteld, natuurlijk moet ik nog wel even.... wachten.
Hardbats,
Is gisteren blijkbaar niet gelukt, nieuwe poging gedaan.
Groet,
Rob.
Is gisteren blijkbaar niet gelukt, nieuwe poging gedaan.
Groet,
Rob.
- Leeuwarden
Hardbats en Leeuwarden,
Er is niets geheimzinnigs aan, het ziet er naar uit dat ik (nog) geen prive berichten kan sturen, mijn bericht blijft in postvak uit hangen.
Ik heb het bericht als prive (geprobeerd) te versturen omdat het geen betrekking heeft op het onderwerp (Nilai) en dus off topic is, maar betrekking heeft op bezoek aan demo's en evt meewerken daaraan.
Er is niets geheimzinnigs aan, het ziet er naar uit dat ik (nog) geen prive berichten kan sturen, mijn bericht blijft in postvak uit hangen.
Ik heb het bericht als prive (geprobeerd) te versturen omdat het geen betrekking heeft op het onderwerp (Nilai) en dus off topic is, maar betrekking heeft op bezoek aan demo's en evt meewerken daaraan.
Als een bericht in postvak uit blijft hangen, heeft de overkant ze nog niet gelezen.
- SSassen
- Contacteer:
Leuk, maar ik snap de keuze niet voor de rare schroefterminals voor de luidspreker aansluiting, Fastons zijn toch echt factoren meer robuust en veel gemakkelijker in het gebruik en hebben een veel lagere overgangsweerstand, zeker als je de schroefterminals gaat gebruiken met fijn OFC koperdraad dat oxideert.
- SSassen
- Contacteer:
P.s. en wie heeft bedacht dat je voor het frontpaneel van de kant-en-klare kits het best het opschrift 'DIY ClassD' kan gebruiken? Als de insteek is om luid en duidelijk te adverteren 'dit heb ik zelf in elkaar geknutseld' is het dat wel, dit lijkt mij niet de gewenste insteek gezien de clientele van deze eindversterkers?
Vergulde kooiklem ziet er veel deftiger uit & niet iedereen heeft een krimptang.SSassen schreef: ↑ma 17 apr 2023, 19:20Leuk, maar ik snap de keuze niet voor de rare schroefterminals voor de luidspreker aansluiting, Fastons zijn toch echt factoren meer robuust en veel gemakkelijker in het gebruik en hebben een veel lagere overgangsweerstand, zeker als je de schroefterminals gaat gebruiken met fijn OFC koperdraad dat oxideert.