Luisterdag amsterdam en omstreken

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Ik heb geen bezwaar tegen parkeergeld

eens
17
63%
oneens
7
26%
kom met de trein/bus
3
11%
 
Totaal aantal stemmen: 27

Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door motoindo »

Hoi,

Ik ben aan het kijken of een luisterdag amsterdam en omstreken levensvatbaar is en wil graag van jullie weten of
  • je bereid bent om parkeer geld te betalen, zal tussen de 1.50 en 2 euro per uur zijn
  • je bereid bent om een 1 kilometer te lopen van de parkeer garage naar de locatie. Laden en lossen kan wel voor de deur.
  • je met de trein/bus kan komen (2 km)
Gratis parkeren zoals in Hengelo en Breda gaat hier jammer genoeg niet lukken ...
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door dre »

Ik kom met een gast! :goedzo:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door Kappa7 »

Hangt er van af, of het in het gebied ligt van mijn parkeervergunning. :mrgreen:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door pappaleo »

Ik laat me daardoor niet tegenhouden. Beetje carpoolen maakt het nog makkelijker.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door Pjotr »

Je kunt ook een dagkaart nemen dat is het meestal voordeligste. Moet je wel van te voren regelen.

Leuk plan Chris! In welke hoek van A'dam had je het gedacht?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door Henkjan »

in 020 zelf kan je, mits je het laatste deel met t OV aflegt, vaak zeer betaalbaar parkeren bij de P+R locaties, bijvoorbeeld bij de RAI voor €1/24u
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door pappaleo »

Henkjan schreef: do 09 feb 2023, 22:21
in 020 zelf kan je, mits je het laatste deel met t OV aflegt, vaak zeer betaalbaar parkeren bij de P+R locaties, bijvoorbeeld bij de RAI voor €1/24u
Maar dan moet er geen evenement in de RAI zijn. Is dat er wel, dan gaat het feest niet door. Ik heb al 2 keer uit moeten wijken om die reden.

En bovendien geldt dat tarief alleen als je met je OV kaart kan bewijzen dat je in het Centrum geweest bent.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door ray5150 »

Ik kan me eerlijk gezegd niet goed voorstellen dat er in 020 nog plekken zijn waar je voor 1.50 Euro per uur kunt parkeren.

Even gekeken, en inderdaad, die plaatsen zijn er wel.

https://www.amsterdam.nl/parkeren-verke ... rtarieven/
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door Walt »

Probleem wordt toch de logistiek met de apparatuur, spul uitladen, alles naar binnen brengen, auto parkeren stuk verder op, zicht op je spullen kwijt, mogelijke schade, hoe mee omgaan etc. het is gewoon niet praktisch zonder parkeerplek naast de deur.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door Marp »

De laatste keer in Breda viel samen met een evenement. Na het uitladen moest menigeen zijn auto toen ook ver weg parkeren. Ik kan me niet herinneren dat iemand daar achteraf problemen mee had.
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door toetertje »

Zeker interesse.
T.o.v. andere luisterdagen, scheelt mij dit zoveel benzine, dat de parkeerkosten in het niet vallen. :D
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door motoindo »

Dank jullie allemaal voor de reacties tot dusver. Ik heb inmiddels een locatie op het oog waar op zondag gratis geparkeerd kan worden maar weet nog niet of de ruimtes geschikt zijn, wil er vanmiddag even langs. Als het wat wordt dan zal het na de zomer plaatsvinden om Breda niet in de weg te zitten. Meer info volgt.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door ray5150 »

Lekker bezig, Chris. :D :goedzo:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door RobertD »

Wij zijn en blijven benieuwd!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door Pjotr »

motoindo schreef: vr 10 feb 2023, 10:50
Dank jullie allemaal voor de reacties tot dusver. Ik heb inmiddels een locatie op het oog waar op zondag gratis geparkeerd kan worden maar weet nog niet of de ruimtes geschikt zijn, wil er vanmiddag even langs. Als het wat wordt dan zal het na de zomer plaatsvinden om Breda niet in de weg te zitten. Meer info volgt.
Krijgt Ermelo dan geen vervolg meer? Dat was ook na de zomer. Blijft mij overigens verder om het even...
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door motoindo »

Pjotr schreef: vr 10 feb 2023, 16:57
motoindo schreef: vr 10 feb 2023, 10:50
Dank jullie allemaal voor de reacties tot dusver. Ik heb inmiddels een locatie op het oog waar op zondag gratis geparkeerd kan worden maar weet nog niet of de ruimtes geschikt zijn, wil er vanmiddag even langs. Als het wat wordt dan zal het na de zomer plaatsvinden om Breda niet in de weg te zitten. Meer info volgt.
Krijgt Ermelo dan geen vervolg meer? Dat was ook na de zomer. Blijft mij overigens verder om het even...
Ik heb morgen 15/2 een afspraak om de locatie nader te bekijken, mocht dat positief uitpakken dan gooien we het in de groep.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door Pjotr »

Als de koffie en kroketten maar ok zijn... :mrgreen:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door FR_Aad »

Luisterdagen zonder pizza is toch al het nieuwe normaal :(
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door Pjotr »

Wacht maar af. Voor Breda gaat Joram een overheerlijke Picanha Barbecue bereiden :mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door Shadow »

FR_Aad schreef: di 14 feb 2023, 18:08
Luisterdagen zonder pizza is toch al het nieuwe normaal :(
16 euro voor een pizza :(
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door AatV »

Pjotr schreef: di 14 feb 2023, 19:33
Wacht maar af. Voor Breda gaat Joram een overheerlijke Picanha Barbecue bereiden :mrgreen:
Ik hou niet van Piranha's..... :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door pappaleo »

Te veel graten
edjuh
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 11 okt 2020, 14:27

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door edjuh »

Wellicht niet in Amsterdam doen, maar een provinciaal stadje.
Vast wel iets te vinden van een buurthuis oid in de buurt van een station.
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door motoindo »

Omdat het nogal moeilijk is om in amsterdam en omstreken een geschikte plek voor een luisterdag te vinden, denk parkeerruimte en bruikbare zaaltjes, hebben we - de dae club van 2022 - een aantal mini meetups georganiseerd waarbij we omstebeurt verslag doen van hetgeen we mee bezig zijn. Van de laatste bij HenkJan heb ik een experimenteel verslagje gemaakt, experimenteel omdat alles laptop, pixel, en openshot software nog nieuw is en ik nog volop aan het leren ben hoe een en ander werkt maar het idee is duidelijk denk ik. Video staat hier:

http://servolabs.nl/data/movie/zba.25.nov.hj.mp4

Wat er voorbijkomt is de opnemer die in ontwikkeling is door Sander en Pieter, in tegenstelling tot mijn StarBass opnemers werkt deze geheel optisch en de eerste resultaten zijn zeer bemoedigend. Ook zie je mijn laatste servostaat met een drie weg paneel van Joppe voorzien van een MFB sub. Als laatste een wheel van Miniot welke ik wil gebruiken voor analoge demo's. Als afsluiting heeft HJ heerlijk gekookt !
meooms
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 01 mei 2016, 13:32

Re: Luisterdag amsterdam en omstreken

Bericht door meooms »

Vanwege gezondheidproblemen hoop ik erg dat er een luisterdag in Noord-Holland komt. Amsterdam is lastig inderdaad en errg duur.
Iets ten noorden van Amsterdam is alles voor betaalbaarder. Is bv Vd Valk Hotel Akersloot heeft parkeren, veel zalen etc. Ligt aan de A9!
Dat ik daar in de buurt woon is natuurlijk helemaal toevallig.. :-)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”