ik heb er tijdelijk maar een blikken kastje er omheen gezet, maar dat voelt toch niet af en ziet er niet uit.
M'n Whammy zit bv in een Modu Galaxy. Degelijk en netjes.
(Ik ben zo wie zo wel gecharmeerd van Modu)
Heeft iemand nog wat liggen wat die kwijt wil?
Gebruikt mag en een enkel gat ook geen probleem, als het maar niet te gek is
Zaterdag a.s. ben ik ook in Hengelo op de zelfbouwaudio dag.
Misschien eerst even PM'en?
