Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Voor vraag naar gebruikte, audio-gerelateerde zaken of wellicht een dienst.... Hier a.u.b. géén vragen en discussies over verkoopadressen van nieuw spul. Die horen thuis in de bouwforums, waar anderen er ook iets aan kunnen hebben.
Gesloten
Scotsky
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 27 nov 2016, 21:12

Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door Scotsky »

Ondertussen weer een nieuw projectje af, de NOIR headphone amplifier.
ik heb er tijdelijk maar een blikken kastje er omheen gezet, maar dat voelt toch niet af en ziet er niet uit.
M'n Whammy zit bv in een Modu Galaxy. Degelijk en netjes.
(Ik ben zo wie zo wel gecharmeerd van Modu)
Heeft iemand nog wat liggen wat die kwijt wil?
Gebruikt mag en een enkel gat ook geen probleem, als het maar niet te gek is ;)
Zaterdag a.s. ben ik ook in Hengelo op de zelfbouwaudio dag.
Misschien eerst even PM'en?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door dre »

Ik heb nog 2 gebruikte kastjes.
Die neem ik zaterdag wel voor je mee.
Scotsky
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 27 nov 2016, 21:12

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door Scotsky »

Geweldig, alleen elkaar nog zien te vinden.
Ik stuur je een PM.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door Barry2001 »

Ken jullie allebei :idea: zal jullie wel met elkaar in contact brengen.
Scotsky
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 27 nov 2016, 21:12

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door Scotsky »

Barry2001 schreef: di 31 jan 2023, 23:26
Ken jullie allebei :idea: zal jullie wel met elkaar in contact brengen.
Top :D
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door dre »

Goed bezig! :goedzo:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door Barry2001 »

Scheelt weer een roos in het knoopgat :mrgreen:
Scotsky
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 27 nov 2016, 21:12

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door Scotsky »

Barry2001 schreef: wo 01 feb 2023, 18:59
Scheelt weer een roos in het knoopgat :mrgreen:
Hoe kom je d'r op :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door dre »

Beter als rose beenwarmers en een zweetband toch?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door Shadow »

Barry 'Tinder' 2001 :yeah:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door Barry2001 »

:D we hebben ook de naambordjes natuurlijk. Toegegeven, als je die van iedereen wilt afscannen heb je erg goede ogen nodig.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Alu inbouwbehuizing(en) bv van Monu, voor hoofdtelefoon versterker(s)

Bericht door Walt »

Ben je al voorzien inmiddels?
Gesloten

Terug naar “Ter overname gevraagd”