Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat jaren hobbywerk op voorraad hebben liggen ook erg demotiverend kan werken...dan blijf ik hangen in de 'ooit ga ik...' fase
Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Daar ben ik nu ook helaas.....
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Ik heb een paar doelen gesteld, kleine stapjes, heb nog drivers liggen voor de Plutone, Speranza en Faital 3WC10. Nog een mooie KT88 ofzo op de wensenlijst, maar ik weet niet of ik die zelf ga bouwen of een Audio Research wil...
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Dat is het fijne van fabrieksspul (tweedehands), kost wat geld, maar meestal plug and play en genieten maar, niet alles moet perse ZBA zijn toch.
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Nee,ik heb eigenlijk geen zelfbouw in de stereo buiten de speakers.
