Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen

Bericht door Shadow »

dre schreef: za 28 jan 2023, 20:03
Klinkt bekend.... :mrgreen:
Ik ben ook tot de conclusie gekomen dat jaren hobbywerk op voorraad hebben liggen ook erg demotiverend kan werken...dan blijf ik hangen in de 'ooit ga ik...' fase :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen

Bericht door dre »

Daar ben ik nu ook helaas.....
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen

Bericht door Shadow »

Ik heb een paar doelen gesteld, kleine stapjes, heb nog drivers liggen voor de Plutone, Speranza en Faital 3WC10. Nog een mooie KT88 ofzo op de wensenlijst, maar ik weet niet of ik die zelf ga bouwen of een Audio Research wil...
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen

Bericht door Walt »

Dat is het fijne van fabrieksspul (tweedehands), kost wat geld, maar meestal plug and play en genieten maar, niet alles moet perse ZBA zijn toch.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen

Bericht door dre »

Nee,ik heb eigenlijk geen zelfbouw in de stereo buiten de speakers.
Plaats reactie