Paul Groot overleden
Moderator: Beheerdersteam
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Paul Groot overleden
Gisteravond is Paul Groot, de bouwer van onder andere deze sub en dit OB systeem, overleden.
Hij was al niet meer heel actief in de zelfbouw door gezondheidsproblemen, Paul had een tremor waardoor zijn handen beefden.
Een tumor in zijn hoofd heeft hij niet kunnen overwinnen, in amper twee maanden tijd.
Hij was al niet meer heel actief in de zelfbouw door gezondheidsproblemen, Paul had een tremor waardoor zijn handen beefden.
Een tumor in zijn hoofd heeft hij niet kunnen overwinnen, in amper twee maanden tijd.
Laatst gewijzigd door Henkjan op zo 22 jan 2023, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: verplaatst en links toegevoegd
Reden: verplaatst en links toegevoegd
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bouw Sub met Eminence Lab 12
treurig nieuws zeg.
sterkte voor de nabestaanden met dit verlies
sterkte voor de nabestaanden met dit verlies
Re: Paul Groot overleden
Triest nieuws!
Ik ben nog wel een paar keer bij hem op visite geweest.....
Ik ben nog wel een paar keer bij hem op visite geweest.....
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Paul Groot overleden
Jammer om te lezen.
Toen ik nog in Rijswijk woonde kwamen we weleens bij elkaar over de vloer.
RIP, en sterkte voor de familie.
Toen ik nog in Rijswijk woonde kwamen we weleens bij elkaar over de vloer.
RIP, en sterkte voor de familie.
Re: Paul Groot overleden
Altijd spijtig dit soort berichten te lezen. sterkte aan de familie gewenst.
Re: Paul Groot overleden
Hè wat een naar bericht zeg, weet iemand hoe oud hij was?
Sterkte aan de familie en vrienden!
Sterkte aan de familie en vrienden!
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Paul Groot overleden
Paul is 69 geworden. Gelukkig was hij rond zijn 64e al met pensioen gegaan, zodat hij daar nog even van heeft kunnen genieten.
Re: Paul Groot overleden
Ik heb zijn topics terug gelezen, mooie set had hij zelf staan, weet jij of die goed terecht gaat komen?
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Paul Groot overleden
Sinds zijn verhuizing ligt al het spul op zolder. Hij had niet zoveel zin om het weer op te bouwen en was meer met zijn tuintje bezig.
Er ligt voor een klein kapitaaltje op die zolder. Zal het tzt eens bij zijn vrouw ter sprake brengen
Er ligt voor een klein kapitaaltje op die zolder. Zal het tzt eens bij zijn vrouw ter sprake brengen
