heeeel misschien neem ik ze mee als demo wat de ribbons doen en hoe ze werken. maar niet als complete set. (dus alleen de driver in het midden)|
ach ja
[youtu_be]https://youtu.be/HcmnoUWXKug?t=651[/youtu_be]
Moderator: Beheerdersteam
geen idee. nog.... iets van een planar magnetic? mjah ik ben bang dat ik het laag van deze mee neem met een mid/tweeter combo omdat ik de huidige CBT uit het filmpje niet opnieuw kan maken in deze tijd. neem er mogelijk wel 1 mee om het effect te demonstreren mits ik daar tijd voor heb.
Wat een hoop meedenkende mensen wat fijn !, ik zal morgen even informeren Bij Henk Jan, wat ook voor hem logisch is wat betreft rijden en hoe diep zijn kofferbak is
Helaas, bedankt voor je berichtje.
Welkom August! Ik moest eerlijk gezegd beide namen googlen
Klingt goed Barry, dan is het een lekker ontspannen geheelBarry2001 schreef: ↑zo 29 jan 2023, 17:05Leuk, een beetje reclame voor zelfbouw audio is altijd goed.
Ik heb niet echt een planning voor het meten Doede. Het zijn er ook weer niet zoveel, begin gewoon als je hier bent, redt zich wel. Jurgen (timpert) zou ook al vroeg met meten kunnen beginnen.
Om 14:00 staat er wel de presentatie van Jochum in dezelfde kamer.
Ik weet niet waar je in Duitsland zit, hier in Nl lijkt er vd week geen apart weer aan te komen. Kom stomtoevallig net uit Osnabrück vanmiddag, ook daar alles rustig![]()
Lijkt mij helemaal goed !
Respect hoor, dat is een best eind rijden!dddac schreef: ↑zo 29 jan 2023, 20:18Klingt goed Barry, dan is het een lekker ontspannen geheelBarry2001 schreef: ↑zo 29 jan 2023, 17:05Leuk, een beetje reclame voor zelfbouw audio is altijd goed.
Ik heb niet echt een planning voor het meten Doede. Het zijn er ook weer niet zoveel, begin gewoon als je hier bent, redt zich wel. Jurgen (timpert) zou ook al vroeg met meten kunnen beginnen.
Om 14:00 staat er wel de presentatie van Jochum in dezelfde kamer.
Ik weet niet waar je in Duitsland zit, hier in Nl lijkt er vd week geen apart weer aan te komen. Kom stomtoevallig net uit Osnabrück vanmiddag, ook daar alles rustig![]()
ik kom uit Wiesbaden, dus een rit door het zevengebergte en daar spookt het soms in de winter, maar inderdaad, ziet er alles prima uit !
Helemaal goed, maken we er een mooie dag van