100W EL34, niet omdat het moet maar omdat het kan.
Moderator: Beheerdersteam
Re: 100W EL34, niet omdat het moet maar omdat het kan.
die lichte brom bleef me toch storen, maaaar de oorzaak gevonden ik had de weerstanden van de gloeispanning wel aan het chassis gelegd maar niet aan de 0. Nu is hij echt doodstil zoals het hoort, klaar voor de meeting op 4 februari.
Re: 100W EL34, niet omdat het moet maar omdat het kan.
Bedankt, heeft me veel hoofdbrekens gekost en enorm veel tegenslagen, maar de aanhouder wint alhoewel ik een paar keer bijna de moed had opgegeven. Dit was voor mij mijn lastigste project. Nu jij nog kijken of het gaat werken. ik kan de huiskamer bijverwarmen met de versterker
270Watt opgenomen vermogen, gelukkig voldoende zonne energie over.
270Watt opgenomen vermogen, gelukkig voldoende zonne energie over.
Re: 100W EL34, niet omdat het moet maar omdat het kan.
Ja ik heb daar echt wel vertrouwen in ik heb immers de voor trap en fasedraaier al getest
Het enige waar ik de fout mee kan ingaan is iets vergeten Heel de eindversterkers hebben ook al gespeeld
Alleen om reden dat er een stuk was gegaan ( en ik heb vermoedelijk gezien wat er stuk was ) een draad aan de Schermrooster weerstand was bij de soldeerverbinding gebroken of het is hier gebeurd nadat ze waren terug gebracht!
Dat verzilverde teflondraad is heel fijn solderen maar ohzo kwetsbaar is me opgevallen.
Een paar keer buigen en het breekt net na einde soldeer verbinding .
Dat massieve draad met die gesponnen katoen er om is Veeel beter
Maar de kleuren zijn zo flets en tussen bruin en rood is nauwelijks zichtbaar.
Echt mooi is anders
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 100W EL34, niet omdat het moet maar omdat het kan.
Dat herken ik, dat wil je eruit hebben
Re: 100W EL34, niet omdat het moet maar omdat het kan.
Respect voor je geduld!
Maar hoe klinkt hij eigenlijk?
Maar hoe klinkt hij eigenlijk?
Re: 100W EL34, niet omdat het moet maar omdat het kan.
nu dat brompje verdwenen is verassend goed, dit lijkt een blijvertje samen met de 300B.
Maar ik laat het over aan de luisteraaars op de luisterdag.
Maar ik laat het over aan de luisteraaars op de luisterdag.
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: 100W EL34, niet omdat het moet maar omdat het kan.
Leuk je dan eens te ontmoeten Douwe
Zal hopelijk nog veel meer nieuwe gezichten zien.
Zal hopelijk nog veel meer nieuwe gezichten zien.
