FR_Aad schreef: ↑di 27 dec 2022, 13:56
Kun je dan weer een beetje normaal bestellen?
Mailen en bellen vind ik te veel gedoe.
Ik maak meestal een lijstje in Wordpad met de aantallen en productcodes die bij de artikelen staan.
Dat knip en plak ik weer naar de contactpagina op de site, volgende dag mail retour met het totaal bedrag.
Zo heb ik het al enkele tientallen keren gedaan. gebeld heb ik (nog) niet.
Natuurlijk is een winkelmandje praktischer, maar ik ben al heel blij dat deze mogelijkheid zowieso bestaat.
Over het algemeen bestel ik vrij simpele dingen, weerstanden, condensatoren, elco's , transistoren en opamps. meestal voor een paar tientjes per keer.
In reactie op Barry, over het algemeen staat er wel aangegeven of een bepaald artikel wel of niet van een merk is.
Ik kan me voorstellen dat dat met digitale IC's en dergelijke iets lastiger ligt. inderdaad heb je geen 100 % garantie. bij een groothandel heb je dat wel.