In een ver verleden heb ik ooit een crescendo versterker uit de electuur gebouwd. Met vertraagde inschakeling voor de spanningspiek.
Vanwege hevige oscillatie op 1 kanaal heb ik deze niet zo heel lang gebruikt. Ik ben er destijds niet achter gekomen hoe dit op te lossen. Al lees ik nu op dit forum dat dit een bekend probleem is
Nu wil ik deze wegdoen, maar het is natuurlijk zonde omdat hier best wel dure componenten in zitten zoals de mosfets en rinkerntrafo’s.
Ik hoef er niets voor te hebben, al sla ik een fles wijn niet af
vanwege het gewicht is deze alleen af te halen. Ergens tussen Uden en Grave (Noord Brabant).
Groet,
FrankW
