Nog niet nagemeten maar ziet er profi uit!
Nice work, Toroidy
Dan maar even een bakje maken voor de voeding.
Iets van 18cm x30cm had ik gedacht.
Probleempje,,,,
Had niet zo veel hardhout meer voor het bakje.............
De schuur op de kop vond ik nog net voldoende. (rest stukje)
Nu maar hopen dat ik niks verkloot bij het zagen of frasen
Gelukkig niks verkloot
Zagen, deuvelen, schuren etc en plaatwerk op maat flexen en het ziet er nu zo uit,
Kan morgen in de bijenwas gezet worden
