De EVWS-1 ...
Moderator: Beheerdersteam
Re: De EVWS-1 ...
@matjans: De DLCP's kun je net zo daisy-chainen als de FusionAmp's. Net een oud document teruggevonden waarin Frank Brenner dit beschrijft.
Als je alleen digitale signalen gebruikt, gaan die samen met de control signalen via de UTP kabel van de master naar de slave.
Analoge kanalen moeten op zowel de master als de slave aangesloten worden.
Mbv de afstand bediening of de knoppen op de master bedien je via de master de slave (volume, ingang etc.).
Ik heb je de pdf toegestuurd dmv een privébericht.
Als je alleen digitale signalen gebruikt, gaan die samen met de control signalen via de UTP kabel van de master naar de slave.
Analoge kanalen moeten op zowel de master als de slave aangesloten worden.
Mbv de afstand bediening of de knoppen op de master bedien je via de master de slave (volume, ingang etc.).
Ik heb je de pdf toegestuurd dmv een privébericht.
Re: De EVWS-1 ...
Nu nog even zoeken naar de pinout van de terminating rj45 stekkert.
Waar ben je zonder dit forum... Hulde en dank!
Re: De EVWS-1 ...
Vooral die eindstekker ben ik wel benieuwd naar.
support@hypex.nl al geprobeerd?
support@hypex.nl al geprobeerd?
Re: De EVWS-1 ...
Handleiding even op nageslagen. Klopt Idd.
Dan zal dat wel zijn omdat ze niet wilden dat klanten het kastje openschroeven
Die switch zit op het control board aan de binnenkant.
Nu ik de overige documentatie wat doorgelezen heb is de handleiding een stuk begrijpelijker. Moet dus allemaal goedkomen
Wel jammer dat je de analoge ingang alsnog aan 2 kanten moet inprikken.
Dan zal dat wel zijn omdat ze niet wilden dat klanten het kastje openschroeven
Nu ik de overige documentatie wat doorgelezen heb is de handleiding een stuk begrijpelijker. Moet dus allemaal goedkomen
Wel jammer dat je de analoge ingang alsnog aan 2 kanten moet inprikken.
Re: De EVWS-1 ...
Ik heb ook wel eens een oude versie (proto wellicht) in handen gehad waar die stekkers wel op zaten. Dus zal op een bepaald moment wel veranderd zijn.
Re: De EVWS-1 ...
[ Bekijk op youtube ]
Hij doet het (1) in 4-weg. Nog geen filters e.d. alleen even iene miene mutte crossover op 80, 800 en 2 5kHz, gevoeligheid van de drivers gecompenseerd, sub +8dB en gokje dipool rollof compensatie.
Nog even sub 2 in de juiste maat maken, deze is nog 3cm te breed (ik kan blijkbaar niet tot 10 tell3n) en dan kunnen we gelijk meten of dat in ripole setting daadwerkelijk iets teweeg brengt.
De planken aan de buitenkanten horen nog 1.5cm naar binnen te gaan zodat de magneet er daadwerkelijk uitsteekt.
Youtube filmpje is natuurlijk enorm zinloos, maar met wat oppiepen komt er meer, meer dan genoeg laag uit
De dlcp is inmiddels onder handen genomen, blijkt dat een paar (te) heet geworden opamps samen teveel stroom van de dlcp vroegen waardoor de voeding niet meer blij was.
Die worden vervangen. Wie wist er dat opamps bruine prut langs pootjes zweten voordat de magic smoke ontsnapt? In volgende setup dus goed koelen en ook langs onderkant van het pcbtje laten blazen.
