Daar staat het schema wat Anne toen goed vond Alle dat zit niet meer in mn computer en het is van waardeloze kwaliteit Robert
De Printen die er voor ontworpen waren daar was iets mee print banen doorslijpen draden er aan Bah
Maar er een punt achter gezet en ze stonden hier mooi te spelen
Krijg ik een paar mensen op visite Om een Anastacia af te bouwen En die wilden die versterkers overnemen
Dat is zo gegaan
Nu is er 1 stuk gegaan van dat paartje en die kwamen terug Maar ik wilde die meteen repareren Zodat ze niet vanuit Limburg 2 moesten rijden Die kapot zou zijn speelde ! Ik koppel een rca verloopje naar 3,5 mm jack in mijn ipad en muziek
Dan is het die Ander Dus die ook op een stopcontact en aan gezet en mee dat ik die van een rca kabel en in mn ipad steek krijg ik een opflikker
Echter er stond opeens spanning op de ingang en tussen 2 versterkers een op een scheidingstrafo en de ander niet
Maar mn ipad stuk en ik zag het ff niet meer zitten
Nieuwe printen voor laten maken Maar toen was er weer wat anders niet goed en moest ik die nieuwe printen WEER! Gaan verkloten
En voor een andere oplossing gekozen met 12,6 Volt op de ECC99 en nog wat Dus een nieuw schema getekend
Ik verga van de pijn na even zitten aan een toetsen bord kijken op een scherm
Soms na 1-2 uur soms na 30sec en kan ik nog net met de muis dat ding uit zetten
Dan moet ik het gewoon laten liggen Erwin heeft het schema getekend waar ik deze mee gebouwd heb maar dat heb ik niet meer op de computer Alleen maar als JPG
Maar ik heb daar spanningen gemeten beetje op topic hoofdstuk 23 24 kijken en ik wilde het ook wat opruimen maar het lijkt alleen maar erger te worden
