Nou, dat denk ik niet. Al die lieden die dachten daar rustig te liggen zijn gejat door onbetrouwbare sujetten…
Cassette weer populair
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Cassette weer populair
Detail, ze liggen nou in een museum te niksen dan. Heb nou niet het idee dat het ze wat uitmaakt 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Cassette weer populair
Mooi verhaal Ray!
„Fool proof: je kunt er alles mee doen: laten vallen, in het rond smijten. Ze blijven heel, dankzij het sterke plastic: slagvast polystyreen."
Klopt helemaal! Begin jaren '80 deed ik het beheer van de AV apparatuur van het Amsterdams Conservatorium. In ieder leslokaal stond een complete stereo installatie met een TEAC frontloader CC-speler. Het Digibord bestond bij lange na nog niet
Re: Cassette weer populair
Leuk verhaal
En zo is het maar net: "Baur: „Ik hoor het alweer: ik verkoop geen hoogwaardig product. Ik verkoop emotie.”
Alhoewel m'n Akai deck met dolby-C toch een zeer deftig geluid kon produceren.
Volgens mij was het een GX-65.
Re: Cassette weer populair
Er liggen er hier ook nog een paar in de la. Jeugdsentiment van mijn vrouw. Volgens mij staan er wat nummers op uit de top 40 van 1985 of zo die ze in haar walkman mee had op vakantie.
Dit topic doet mij terug denken aan mijn verwoede pogingen om met 2 cassette-decks een eigen mix te maken. Gezien mijn huidige professie bleken deze pogingen totaal kansloos. Maar ik vond toen van niet natuurlijk.Geniale tijd overigens, op de Technics stereo-toren van Pa de mixen van Ben Liebrand opnemen. En dan gruwelijk balen als er op t einde toch nog doorheen geluld werd door de presentator.
Dit topic doet mij terug denken aan mijn verwoede pogingen om met 2 cassette-decks een eigen mix te maken. Gezien mijn huidige professie bleken deze pogingen totaal kansloos. Maar ik vond toen van niet natuurlijk.Geniale tijd overigens, op de Technics stereo-toren van Pa de mixen van Ben Liebrand opnemen. En dan gruwelijk balen als er op t einde toch nog doorheen geluld werd door de presentator.
Re: Cassette weer populair
De meester zelf, Ben Liebrand legt een spoel op de recorder :
[ Bekijk op youtube ]
Wat een berg werk moet dat destijds geweest zijn, om al die edits met de hand te maken.
[ Bekijk op youtube ]
Wat een berg werk moet dat destijds geweest zijn, om al die edits met de hand te maken.
Re: Cassette weer populair
Tja, de Ipod. die heeft het ook niet echt lang volgehouden. een beetje telefoon heeft nu meer geheugen aan boord.
Re: Cassette weer populair
Duh, die heeft het eigenlijk best wel lang volgehouden: De iPod Classic kwam begin deze eeuw uit, 2001 of zo en de laatste Touch een paar jaar geleden. Mijn vrouw heeft een Touch van 12 jaar geleden, doet het nog prima, alleen de accu begint nu duidelijk minder te worden.
Re: Cassette weer populair
Ik gebruik mijn Classic 160gb nog steeds. Daar staat oa materiaal op wat vaak niet op Spotify enzo te vinden is.
