Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
-
Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
-
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 »
Het moment van muziek nadert

-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
Zo de lijmklemmen en de lijm eens binnen leggen

-
Walt
- Berichten: 14141
- Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt »
Zeer netjes allemaal!
-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
Zo dat was een productieve (en pijnlijke) zondag

-
FR_Aad
- Berichten: 5545
- Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
- Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad »
Ik heb donderdagavond het zelfde geprobeerd.

Niet fijn
-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
FR_Aad schreef: ↑zo 27 nov 2022, 19:33
Ik heb donderdagavond het zelfde geprobeerd.

Niet fijn
Nee niet bepaald
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden »
Is het besmettelijk?
-
FR_Aad
- Berichten: 5545
- Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
- Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad »
Ik kon de tacker niet vinden. Dacht dat ik de demping ook wel met hotglue vast kon zetten. En dat kan …..
Alleen en opletten
-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
Zo de lijm ff binnen om op te warmen
En het fineer eens opgezocht
-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
Nog ff een schuurpapiertje erover maar de facetten zitten eraan iig

-
Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
-
Contacteer:
Bericht
door Henkjan »
en dooooor

-
Douwe84
- Berichten: 4873
- Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
- Locatie: Amersfoort
Bericht
door Douwe84 »
idd, lekker bezig!
-
Zweitse
- Berichten: 4595
- Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
- Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse »
Mooi stukje zebrano doet het altijd goed.
-
FR_Aad
- Berichten: 5545
- Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
- Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad »
Nee joh.
-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
FR_Aad schreef: ↑do 01 dec 2022, 10:59
Waarom niet?
-
FR_Aad
- Berichten: 5545
- Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
- Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad »
Beetje niveau “goedkope meubelzaak”?
-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
FR_Aad schreef: ↑do 01 dec 2022, 17:35
Beetje niveau “goedkope meubelzaak”?
Zebrano is een van de duurste fineren bij de AF?
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Prachtig spul inderdaad!

-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
Ja ik denk bij goedkope meubelzaak aan wit eiken, essen of melamine folie en daar heb ik ook spullen van staan eigenlijk

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Of Amerikaans noten volgens Aad.

-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
Tja, ze komen ook niet in zijn huis te staan
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden »
Fineren is zo 2021, zet ze eens in de epoxy!
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Shadow schreef: ↑do 01 dec 2022, 19:26
Tja, ze komen ook niet in zijn huis te staan
Dat is wel erg kort door de bocht.

-
Shadow
- Berichten: 20404
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
- Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow »
Facetten gelijk gemaakt en aan de onderzijde ook kleine facetjes toegevoegd...
