Niet omdat ik niet tevreden ben, maar een deel van de hobby is ook weer eens wat nieuws proberen
Het is een in ieder geval een mooie kans voor mensen die een Vertigo willen bouwen, deze klinkt veel beter en je bent ook nog eens goedkoper uit.
Moderator: Beheerdersteam
Ik ben een setje Scamo 15's aan het bouwen, da's misschien wat voor je?batavus schreef: ↑za 12 nov 2022, 13:27Beste Forum leden,
Enige jaren geleden heb ik deze set overgenomen van Jeroen GRT. Ik heb er enorm van genoten! Omdat ook ik toe ben aan iets nieuws, met name omdat ik niet allen woon en we onze woonkamer aan het her-inrichten zijn, komt deze set te koop. Jammer voor mij, fijn voor mn vrouw...
De set is ook bij mij in een rookvrij en huisdiervrij huishouden geweest.
Inruil is bespreekbaar, zolang het maar klein is. (Denk aan formaat Scan Speak mini monitor of net iets groter)
Indien iemand interesse heeft, stuur me gerust een PB.