Scan Speak Vertigo Actief (gesloten Vertigo + DS 4.0 + 23W)

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
JeroenGRT
Berichten: 344
Lid geworden op: vr 07 nov 2008, 23:16

Re: Scan Speak Vertigo Actief (gesloten Vertigo + DS 4.0 + 2

Bericht door JeroenGRT »

Hoi Bas,

Niet omdat ik niet tevreden ben, maar een deel van de hobby is ook weer eens wat nieuws proberen :) .
Het is een in ieder geval een mooie kans voor mensen die een Vertigo willen bouwen, deze klinkt veel beter en je bent ook nog eens goedkoper uit.
Bijlagen
DSC_0227w.jpg
Gebruikersavatar
rodi
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 20:39

Re: Scan Speak Vertigo Actief (gesloten Vertigo + DS 4.0 + 2

Bericht door rodi »

Dan hoop ik dat ik ze nog bij je kan beluisteren voordat de set verkocht is, want ik ben toch wel benieuwd.

En ook ben ik benieuwd wat je als ideeën hebt om te gaan bouwen.
Gebruikersavatar
JeroenGRT
Berichten: 344
Lid geworden op: vr 07 nov 2008, 23:16

Re: Scan Speak Vertigo Actief (gesloten Vertigo + DS 4.0 + 2

Bericht door JeroenGRT »

Je bent altijd welkom om ze te beluisteren! Ik heb je een pm gestuurd.
batavus
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 02 jan 2017, 20:11
Locatie: Driebergen Rijsenburg

Re: Scan Speak Vertigo Actief (gesloten Vertigo + DS 4.0 + 23W)

Bericht door batavus »

Beste Forum leden,

Enige jaren geleden heb ik deze set overgenomen van Jeroen GRT. Ik heb er enorm van genoten! Omdat ook ik toe ben aan iets nieuws, met name omdat ik niet allen woon en we onze woonkamer aan het her-inrichten zijn, komt deze set te koop. Jammer voor mij, fijn voor mn vrouw...

De set is ook bij mij in een rookvrij en huisdiervrij huishouden geweest.

Inruil is bespreekbaar, zolang het maar klein is. (Denk aan formaat Scan Speak mini monitor of net iets groter)

Indien iemand interesse heeft, stuur me gerust een PB.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Scan Speak Vertigo Actief (gesloten Vertigo + DS 4.0 + 23W)

Bericht door FR_Aad »

Ik zou dit hier proberen >> viewforum.php?f=21
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20404
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Scan Speak Vertigo Actief (gesloten Vertigo + DS 4.0 + 23W)

Bericht door Shadow »

batavus schreef: za 12 nov 2022, 13:27
Beste Forum leden,

Enige jaren geleden heb ik deze set overgenomen van Jeroen GRT. Ik heb er enorm van genoten! Omdat ook ik toe ben aan iets nieuws, met name omdat ik niet allen woon en we onze woonkamer aan het her-inrichten zijn, komt deze set te koop. Jammer voor mij, fijn voor mn vrouw...

De set is ook bij mij in een rookvrij en huisdiervrij huishouden geweest.

Inruil is bespreekbaar, zolang het maar klein is. (Denk aan formaat Scan Speak mini monitor of net iets groter)

Indien iemand interesse heeft, stuur me gerust een PB.
Ik ben een setje Scamo 15's aan het bouwen, da's misschien wat voor je?
batavus
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 02 jan 2017, 20:11
Locatie: Driebergen Rijsenburg

Re: Scan Speak Vertigo Actief (gesloten Vertigo + DS 4.0 + 23W)

Bericht door batavus »

Ziet er leuk uit die Scamo 15! Heb jij ze al een keer beluisterd? Of is het een grote verassing hoe ze gaan klinken?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20404
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Scan Speak Vertigo Actief (gesloten Vertigo + DS 4.0 + 23W)

Bericht door Shadow »

Ik heb ze al gehoord op een luisterdag, de ringradiator is een fijne tweeter en het 15cm woofertje is ook goed.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”