10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door Barry2001 »

Beste mensen,

Met veel genoegen kan ik melden dan na 2 jaar afwezigheid in 2023 de 10e luisterdag Oost Nederland zal worden gehouden, zaterdag 4 februari.

Wijkcentrum Slangenbeek, Straatsburg 5, 7559NM Hengelo

Dezelfde locatie als vorige keren, mede namens beheerders Evelyn en Issa heet ik jullie van harte welkom.
wijkcentrum-Slangenbeek-1024x575.jpg
WC lucht.jpg
Ook dit jaar zijn er weer 6 ruimtes beschikbaar, waarvan 5 'vrije' ruimtes ter jullie eigen invulling. De ruimtes zijn qua grootte huiskamer formaat, verlaagd plafonnetje, goed verlicht. Ik streef er in ieder geval naar om iedere demo minimaal 2 uur de gelegenheid te geven, indien mogelijk in het schema langer. Akoestiek van de ruimtes is redelijk te noemen, ruimtes 4 en 5 worden ook door de lokale muziekschool gebruikt en hebben wat extra aanpassingen.
Let op: er is verder niets aan dekens ed aanwezig, als je dit belangrijk vindt voor je demo svp zelf meenemen.
Oja, alleen kamers 4 en 5 grenzen aan elkaar, tussen de overige kamers zit niet gebruikte ruimte, wat natuurlijk prettig is ivm overspraak.
Wijkcentrum%252520plategrond.JPG
IMG_20200201_165005610.jpg
Kamer 6 is 'De Soos' een wat grotere ruimte waar vorige jaren luidspreker metingen door Jeroen olde Dubbelink werden gedaan. Jeroen doet dat dit jaar niet ivm gezondheid issues, maar is wel aanwezig op de luisterdag. Ik zou deze kamer willen reserveren voor wie wil tweaken, meten, etc. Er is hier dus geen meetset aanwezig, als je hierin iets wilt svp zelf meenemen.
IMG_1617.JPG
Eten en drinken

Direkt onder de ruimte zit een cafetaria voor de inwendige mens, open vanaf 12:00. Naast de cafetaria zit 'De Straatsburger'. Dit is een verlengde van de cafetaria, en biedt ongeveer 80 zitplaatsen. Na de luisterdag is het bv mogelijk hier wat te eten, al dan niet gezamenlijk, ter eigen invulling dus zelf onderling afspreken, redelijk veel zitplaatsen. Iets verderop zit ''Pizzeria Slangenbeek', ook hier zitplaatsen, wel beperkter dan bij De Straatsburger.

Het wijkcentrum zit in een klein winkelcentrum, in het winkelcentrum zijn ook een supermarkt en een bakker aanwezig.

Bereikbaarheid

Een tip qua bereikbaarheid: de meesten van jullie zullen vanaf de snelweg komen A35, afslag Borne/Hengelo (bij Ikea). Van daaruit rijd je de wijk in, bij het laatste stukje kom je bij een grote vijver. Veel navigatiesystemen sturen je links langs de vijver. Je moet dan om het winkelcentrum heen, over de parkeerplaats, zaterdag, druk, etc. Het is handiger vlak voor de vijver rechts te gaan en langs de vijver te rijden. Aan het eind van de vijver kun je niet meer rechtdoor, daar ligt een busbaan, daar ga je links. Het gebouw waar je dan tegenaan kijkt is al het wijkcentrum.
IMG_1532.jpg
zba.2020.10.jpg
Audio Creative

Net als de vorige edities zijn de mannen van Audio Creative weer van de partij.
IMG_1622.JPG
IMG_1625.JPG
Marco Bouwer en (Triode) Dick van de Merwe zullen in een eigen kamer demonstraties geven met een praatje erbij.
IMG_1466.JPG
Entree en tijden

Sandra zal dit jaar weer de kassa doen, ben blij dat het gelukt is dat dit jaar met pin / contactloos betalen te kunnen doen, contant en met name het wisselgeld is een enorm gedoe altijd.
Entree prijs:
€ 10,- incl 3 consumptiemunten voor koffie / thee. Package deal :goedzo: (fris/bier ed is er niet, zelf meenemen of winkelcentrum)
€ 6,50 zonder consumptiemunten.
€ 1,50 consumptiemunten/st.

Contant betalen kan ook uiteraard, maar alleen gepast, er is geen wisselgeld. Bij niet gepast rond ik het af in mijn voordeel :mrgreen:
pinnen-ja-graag.jpg
Na betaling krijg je weer het bekende naambordje als toegangsbewijs, en je kunt zien wie er achter welke (forum)naam zit.

Het entree geld is voor iedereen, ook voor de mensen die een demo geven. Het is ook niet de bedoeling er wat aan te verdienen, maar om onkosten als locatiehuur ed te dekken.

Svp aanmelden als je van plan bent om te komen, dan kunnen we ook inschatten of extra ruimte nodig is. Geen verplichting en moeilijk gedoe overigens, als je last minute bedenkt om te komen ben je natuurlijk van harte welkom, maar een indicatie van wat gaat komen is handig.

De deuren gaan om 10:00 open, tot 17:00 kunnen we er terecht.

Tourist information

Voor de meegereisde wederhelft die het nog wel een keer gezien heeft op de luisterdag, op 4 km afstand zit het Westermaatplein Hengelo met oa een Ikea. Vwb winkelen ben je in Hengelo centrum nog wel een keer uitgewinkeld, Enschede is een beter alternatief. Borne is weliswaar niet groot maar heeft wel een leuk centrum, en gratis parkeren.

Voor de overnachters, ook op 4km afstand net aan de rand van het Westermaatplein zit een van der Valk hotel. Dit is allemaal direct bij de afslag Borne/Hengelo vanaf de A1.

Het Techniekmuseum Oyfo is verhuisd naar een nieuwe locatie, erg leuk om dit met kinderen te bezoeken, veel van wat er staat werkt ook en is interactief. Veel twentse industrie grootheden uit het verleden en nu hebben spullen gedoneerd aan het museum, echt de moeite waard.
2188e0b2e2322c6396561086368c907731176_1130x568_rescale.jpg
Overigens direct naast Oyfo zit restaurant Lust, kan ik aanbevelen.
lust.JPG
Aansprakelijkheid

De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen kan. Let dus op je eigen en andermans spullen. Overigens is dit in voorgaande edities nog nooit misgegaan, maar wil het even gezegd hebben.

Commercie

Het is een bijna niet commercieel evenement, voor en door de audio hobbyist. Mensen die toch iets in die richting willen kunnen contact opnemen met mij, wordt per geval bekeken. Er moet een link met onze hobby zijn, verder kijkt het allemaal niet zo nauw.....

Verkoop/ruil

Op de gang is ruimte genoeg om je overbodige platen, cd's, dubbele buizen, woofers waar je de kast van vol hebt liggen te verkopen. Ook hier, klein beetje commercieel is ook weer niet zo'n punt, je kunt zelf wel inschatten wat wel en niet kan denk ik, anders svp even contact met mij opnemen.

OV

Wijkcentrum Slangenbeek heeft een bushalte voor de deur. Neem lijn 13 vanaf Hengelo CS, halte WKC Slangenbeek, 13 minuutjes. Er loopt ook een bus vanaf Enschede CS, via de Universiteit Enschede rechtstreeks naar WKC Slangenbeek, dit is lijn 8.

En verder ..

In de post hieronder zullen de deelnemers te zien zijn die zich opgegeven, daaronder het schema en indeling voor de dag zelf. Dit schema zal ongeveer een week voor de luisterdag zelf online komen, zodat het nog kan worden aangepast als hier behoefte aan is. Als je iets specifieks wil zien / horen check dit dan voor je de reis richting oost aanvangt....

Nog enkele huishoudelijke opmerkingen:
- Willen de demonstrateurs denken aan verlengsnoeren, verdeeldozen. Dit is niet aanwezig in het wijkcentrum.
- Wat het altijd goed doet is een papier met daarop een korte omschrijving van hetgeen dat gedemonstreerd wordt.
form.JPG
- Er is Wifi, maar denk niet dat het verstandig is je demonstratie hiervan af te laten hangen. Maw het is handig als je vanaf bitjes draait dit ook fysiek bij je te hebben. Wachtwoord voor de Wifi ligt bij de kassa.
- Er zijn voldoende tafels en stoelen in het wijkcentrum aanwezig.
- Er zijn 1 of meerdere steekkarretjes, een winkelkarretje van de supermarkt pakken wordt ook wel gedaan (en past in de lift)

Corona

We hopen natuurlijk van niet, maar mocht er een Corona golf komen tegen die tijd volg ik de restricties zoals die door de overheid worden gegeven. Kan de luisterdag wel doorgaan maar moet er getest worden aan de ingang, mondkapjes oid gaat de dag niet door.

Tot slot

Vaak krijg ik de vraag 'Hoe druk en groot is zoiets nou?' het is allemaal erg relaxed, zeker niet druk. Er is volop gelegenheid in de ruimtes om goed naar de demonstraties te luisteren.

Ook weer de oproep aan mensen die willen discussiëren om dit op de gang te doen. Ik weet het, het is ook een gezellig evenement en het is niet altijd te voorkomen, maar probeer er rekening mee te houden.

Denk niet 'Ik wil wel meedoen maar mijn spullen zijn toch niet goed genoeg' , er is ruimte voor iedereen en elk niveau, niemand wordt vreemd aangekeken. Je steekt er hoe dan ook zeker wat van op!

De dag is voor iedereen toegankelijk, geen lidmaatschap oid nodig, zowel als bezoeker en wanneer je een (zelfbouw) demo wilt geven.

Rest mij nog jullie allen uit te nodigen. Een luisterdag kan alleen slagen met inbreng van jullie zelfbouwers, wees vooral welkom!

Mvg, Barry
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Re: 10e luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2023

Bericht door Barry2001 »

Deelnemers:

satefan: Jeroen (Olde Dubbelink) en ondergetekende willen graag de laatste versie van de cilinder-speaker met MiniDSP Flex demonstreren. Bij voorkeur in kamer 2 of 3.
beijert: Zal ik de 32" woofer meenemen? (Zonder aansturing vooralsnog)
pappaleo: Setje paaskuikens, Calimero en ....?
hardbats: Liionidas OB (hopelijk met de nieuwe fullrange en evt. ander filter), Purifi versterker, Sabaj D5 DAC en bluesound node 2i streamer. Samen met de benodigde bekabeling en lange (5 meter) speaker kabels. Als andere een deel van de opzet willen gebruiken voor hun eigen Bron/speakers etc dan mag dat.
Henkjan: ik zal er zijn, en zal samen met Chris een demo van de Double Bass Array geven: 2 Little/one's met 2 nieuwe Servo/Sub's en de miniDSP Flex als bron. Ik neem m'n streaming setup met LMS en lokale muziek op HD ook wel weer mee.
rjmulder
Zweitse
dre: Ik neem in ieder geval een setje Paper Hatt speakers mee.
sevenup
VintageHarry
Shadow: Ik heb een set bij met streamer, versterkers, setje Scamo 15 monitors, NEO3/AL130 monitors. Ik heb m'n eigen mifi router weer bij en in de kamer waar ik zit is er dan ook een wifi plus lan aanwezig.
RobertD Net even met Theo gesproken, wij willen graag komen met de Dalines met de Philips 7063 erin.
We nemen een versterker en een bron (cd of platenspeler) mee. Samen met 300B versterker van peterl.
hannesie
Kappa7
TabCam: Ja, ik kom graag mijn omgebouwde PAP Quintet 15 PuriBlies demonstreren. Het zijn twee meter hoge actief aangestuurde open baffle-giganten. De versterking is nu nog en drietal verschillende versterkers en omdat de Hypex Nilai pas januari losse zelfbouw ipv kit verkoopt en ik drie of vier kanalen per luidspreker nodig heb weet ik niet of dat dan al gemaakt kan worden.
Gerrittube
molekuul
Bert911: Ja, ik wil er ook graag bij zijn, ik neem m'n Karlson's mee en Sansui versterker, kamer maakt me denk ik niet zoveel uit.
timpert: Ik kom ook. Als mensen dat willen kan ik mijn meetset en draaitafel meenemen, dan kunnen we polaire metingen doen.
Kingpin: Mocht er behoefte aan zijn aan wat apparatuur als de TVC, Tripath eindversterker of standaard Touch met zeer goede voeding laat het dan even weten, anders kom ik gewoon langs om te luisteren.
rdv300b833: Ik breng een complete set mee: open baffle met Karlson-tube ; 2 buizenbakken (actief aangestuurd; biamping) ; cd-speler en volumeregelaar. Wordt toch weer een auto vol want de driver aan K-tube is een field coil dus moet ook losse voedingen meenemen voor de electromagneten.
rikpost
Hans: Hans komt een demo geven met zijn eigenbouw muziekserver en eigenbouw open baffle luidsprekers, versterking commerciële mono blokken.
MechanicalAnimal: Aangezien ik de dag in Ermelo erg leuk vond en Bert met zijn Karlson's op het toneel in Hengelo gaat verschijnen overweeg ik ook even die kant op te komen met mijn Karlson's.
audiovorden: Ik kom ook graag samen met Paulus van Zon. Gr. Lourens Feenstra.
ddac: k las dat er geen luidsprekermetingen gedaan konden worden ? Ik kan aanbieden mijn Clio Setup mee te nemen en voor een bepaalde tijd ( een of twee uur of wat dan ook) om dan metingen te doen? Laat maar weten of dat zinvol is Barry….
PS: de Setup heeft alles, inkl lange kabels en Test versterker, dus alleen een luidspreker of chassis nodig en kan gemeten worden. Alleen akoestisch en impedantie. Thiele-Small…. is te veel gedoe.
tonvandeacker: Ik kom ook samen met een kennis. Ik neem mee een Buizenversterker en een setje CT248XL vloerstaanders.
DAC en PC met wat muziek erop. Indien mogelijk kamer 4 of 5 en later op de dag (middag).
peterl: Ik neem de 300B en de 4x el34 versterkers mee en de 3 weg systeem (type Countach). Ik neem wel mijn Yamaha 5CD wisselaar mee, weet ik iig zeker dat ik muziek heb.
Reneth
Fixniks
Scotsky
WrineX: Kleine planar magnetics (fullrange met het oog op puntbron benadering) en mogelijk met een MFB Subwoofer met driver en elektronica van Chris. alles actief voorlopig.. dus ik neem een 6 kanaals Hypex NC400 en minidsp 4x10 mee en iets om van af te draaien.
PA5cAL1
cool
GerardJ
Audio Creative: Een hoornluidspreker ter grootte van een Klipsch Cornwall, SPEC versterker, Garrard platenspeler/GrooveMaster toonarm , DS Audio element, DDDDAC en tapedeck.
Jooch: Het idee is om mensen een inleiding te geven in versterker ontwerpen en valkuilen, ik heb zo vaak meegemaakt dat mensen problemen gaan zoeken in de luidspreker terwijl in de bron of de versterker zoveel winst te behalen is. Presentatie met demo.
August: Via een ander forum werd ik gewezen op deze dag, leek me mogelijk wel leuk om heen te gaan. Als er interesse is heb ik eventueel een voor-eind combinatie die ik mee kan nemen beiden naar ontwerp van diyaudio lid Zenmod. Een Iron Pumpkin pre en een SissySIT (pre en klasse A eindversterker).
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

Voorstel kamerindeling @ tijdschema, under construction. Na woensdag 1 februari wordt het niet meer gewijzigd.

Kamer 1:
hele dag 10:00 -17:00 TabCam: Ja, ik kom graag mijn omgebouwde PAP Quintet 15 PuriBlies demonstreren. Het zijn twee meter hoge actief aangestuurde open baffle-giganten. De versterking is nu nog en drietal verschillende versterkers en omdat de Hypex Nilai pas januari losse zelfbouw ipv kit verkoopt en ik drie of vier kanalen per luidspreker nodig heb weet ik niet of dat dan al gemaakt kan worden.
rdv300b833: Ik breng een complete set mee: open baffle met Karlson-tube ; 2 buizenbakken (actief aangestuurd; biamping) ; cd-speler en volumeregelaar. Wordt toch weer een auto vol want de driver aan K-tube is een field coil dus moet ook losse voedingen meenemen voor de electromagneten.

Kamer 2:
10:00 - 17:00 Audio Creative: Een hoornluidspreker ter grootte van een Klipsch Cornwall, SPEC versterker, Garrard platenspeler/GrooveMaster toonarm , DS Audio element, DDDDAC en tapedeck.

Kamer 3:
10:00-12:30 WrineX: Kleine planar magnetics (fullrange met het oog op puntbron benadering) en mogelijk met een MFB Subwoofer met driver en elektronica van Chris. alles actief voorlopig.. dus ik neem een 6 kanaals Hypex NC400 en minidsp 4x10 mee en iets om van af te draaien.
12:30 - 14:30 Henkjan: ik zal er zijn, en zal samen met Chris een demo van de Double Bass Array geven: 2 Little/one's met 2 nieuwe Servo/Sub's en de miniDSP Flex als bron. Ik neem m'n streaming setup met LMS en lokale muziek op HD ook wel weer mee.
dre: Ik neem in ieder geval een setje Paper Hatt speakers mee.
14:30 - 17:00 satefan: Jeroen (Olde Dubbelink) en ondergetekende willen graag de laatste versie van de cilinder-speaker met MiniDSP Flex demonstreren. Bij voorkeur in kamer 2 of 3.

Kamer 4:
10:00 - 13:00 Shadow: Ik heb een set bij met streamer, versterkers, setje Scamo 15 monitors, NEO3/AL130 monitors. Ik heb m'n eigen mifi router weer bij en in de kamer waar ik zit is er dan ook een wifi plus lan aanwezig.
13:00 - 17:00 RobertD: Net even met Theo gesproken, wij willen graag komen met de Dalines met de Philips 7063 erin.
We nemen een versterker en een bron (cd of platenspeler) mee. Samen met 300B versterker van peterl.
peterl: Ik neem de 300B en de 4x el34 versterkers mee en de 3 weg systeem (type Countach). Ik neem wel mijn Yamaha 5CD wisselaar mee, weet ik iig zeker dat ik muziek heb.

Kamer 5:
10:00 - 12:00 1 Hans: Hans komt een demo geven met zijn eigenbouw muziekserver en eigenbouw open baffle luidsprekers, versterking commerciële mono blokken.
12:00 - 14:30 Bert911: Ja, ik wil er ook graag bij zijn, ik neem m'n Karlson's mee en Sansui versterker, kamer maakt me denk ik niet zoveel uit.
MechanicalAnimal: Aangezien ik de dag in Ermelo erg leuk vond en Bert met zijn Karlson's op het toneel in Hengelo gaat verschijnen overweeg ik ook even die kant op te komen met mijn Karlson's.
14:30 - 17:00 tonvandeacker: Ik kom ook samen met een kennis. Ik neem mee een Buizenversterker en een setje CT248XL vloerstaanders.
DAC en PC met wat muziek erop. Indien mogelijk kamer 4 of 5 en later op de dag (middag).

Kamer 6 'Soos':
Luidspreker metingen met de setups van timpert en Doede:
- Karlsons van Bert 911.
- Countach 3 weg speakers van peterl.
- Scamo15 van Shadow.
- NEO3/AL130 monitoren van Shadow.
14:00 - 16:00 Jooch: Het idee is om mensen een inleiding te geven in versterker ontwerpen en valkuilen, ik heb zo vaak meegemaakt dat mensen problemen gaan zoeken in de luidspreker terwijl in de bron of de versterker zoveel winst te behalen is. Presentatie met demo.
satefan

Bericht door satefan »

Yes!

Jeroen (Olde Dubbelink) en ondergetekende willen graag de laatste versie van de cilinder-speaker met MiniDSP Flex demonstreren. Bij voorkeur in kamer 2 of 3.

Zin an!
Laatst gewijzigd door satefan op zo 06 nov 2022, 13:22, 2 keer totaal gewijzigd.
beijert

Bericht door beijert »

Leuk! Zal ik de 32" woofer meenemen? (Zonder aansturing vooralsnog) update... Inmiddels een plate amp aangeschaft.

Als iemand een idee heeft waar deze in Hengelo het beste te gebruiken is hoor ik het graag. En in combinatie met...

Ik heb besloten de 1400 liter behuizing niet mee te nemen. Enkel het frontje van ca. 80*80cm
Laatst gewijzigd door beijert op ma 07 nov 2022, 19:04, 4 keer totaal gewijzigd.
pappaleo
Contacteer:

Bericht door pappaleo »

Ik doe mee.
Setje paaskuikens, Calimero en ....?
beijert schreef: zo 06 nov 2022, 13:04
Als iemand een idee heeft waar deze in Almelo het beste te gebruiken is hoor ik het graag. En in combinatie met...
Ga jij naar Almelo? Waar? Het is redelijk dichtbij, dus misschien komen we daar ook nog even langs. :mrgreen:
hardbats

Bericht door hardbats »

Ik ben ook van de partij!

Ik neem mee: Liionidas OB (hopelijk met de nieuwe fullrange en evt. ander filter), Purifi versterker, Sabaj D5 DAC en bluesound node 2i streamer. Samen met de benodigde bekabeling en lange (5 meter) speaker kabels. Als andere een deel van de opzet willen gebruiken voor hun eigen Bron/speakers etc dan mag dat.
Ruimte? Zo groot mogelijk :mrgreen:
hardbats

Bericht door hardbats »

Leuk! Zal ik de 32" woofer meenemen? (Zonder aansturing vooralsnog)
32inch OB woofer voor tussen mijn open baffles voor het sub laag? Ik heb een sub out op mijn streamer :mrgreen:
beijert

Bericht door beijert »

pappaleo schreef: zo 06 nov 2022, 13:13
Ik doe mee.
Setje paaskuikens, Calimero en ....?
Als iemand een idee heeft waar deze in Almelo het beste te gebruiken is hoor ik het graag. En in combinatie met...
Ga jij naar Almelo? Waar? Het is redelijk dichtbij, dus misschien komen we daar ook nog even langs. :mrgreen:
:mrgreen:

Even aangepast
beijert

Bericht door beijert »

hardbats schreef: zo 06 nov 2022, 13:23
Leuk! Zal ik de 32" woofer meenemen? (Zonder aansturing vooralsnog)
32inch OB woofer voor tussen mijn open baffles voor het sub laag? Ik heb een sub out op mijn streamer :mrgreen:
:goedzo: lijkt mij een goed plan.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

:yeah:

ik zal er zijn, en zal samen met Chris een demo van de Double Bass Array geven: 2 Little/one's met 2 nieuwe Servo/Sub's en de miniDSP Flex als bron.
rjmulder
Contacteer:

Bericht door rjmulder »

Zoals je al weet Barry ben ik er bij :goedzo:
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

rjmulder schreef: zo 06 nov 2022, 14:28
Zoals je al weet Barry ben ik er bij :goedzo:
Jazeker, als zeer gewaardeerd helper tijdens de luisterdag :goedzo:

De eerste stamgasten komen al binnen, jullie staan erbij, welkom!
Zweitse

Bericht door Zweitse »

Ik zet hem alvast in de agenda.
OV is ook prima tedoen vanuit Assen zie ik. :D
dre

Bericht door dre »

Ik sluit ook maar aan! :goedzo:

Ik neem zeker wat mee,maar wat volgt nog. :mrgreen:
sevenup

Bericht door sevenup »

Zweitse schreef: zo 06 nov 2022, 14:51
Als het zover is en ik ga ook kan ik je wel ophalen vanaf station
VintageHarry

Bericht door VintageHarry »

Graag kom ik ook weer luisteren :). Zonder verder iets mee te nemen.
Zweitse

Bericht door Zweitse »

sevenup schreef: zo 06 nov 2022, 17:11
Zweitse schreef: zo 06 nov 2022, 14:51
Als het zover is en ik ga ook kan ik je wel ophalen vanaf station
:goedzo:
Shadow

Bericht door Shadow »

Present!
Ik heb een set bij met streamer, versterkers, setje Scamo 15 monitors enz. Breng m'n eigen mifi router ook mee.
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

Genoteerd, welkom allen :bakkie:
RobertD
Contacteer:

Bericht door RobertD »

Ik zet 'm in elk geval in de agenda!
hannesie
Contacteer:

Bericht door hannesie »

RobertD schreef: ma 07 nov 2022, 23:26
Ik zet 'm in elk geval in de agenda!
Ook gedaan.
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

Dan heb ik jullie ook in de agenda gezet, welkom! Brengen jullie nog spullen mee?
Kappa7
Contacteer:

Bericht door Kappa7 »

Natuurlijk wik ik hier weer bij zijn.
Zet mij maar op de lijst.
Ik weet niet of ik iets mee neem.
Ben weinig productief geweest afgelopen jaaren.
TabCam

Bericht door TabCam »

Ja, ik kom graag mijn omgebouwde PAP Quintet 15 PuriBlies demonstreren. Het zijn twee meter hoge actief aangestuurde open baffle-giganten. De versterking is nu nog en drietal verschillende versterkers en omdat de Hypex Nilai pas januari losse zelfbouw ipv kit verkoopt en ik drie of vier kanalen per luidspreker nodig heb weet ik niet of dat dan al gemaakt kan worden.

Ik denk dat ik het eenvoudigst en flexibelst vanaf de laptop kan demonstreren. Mocht de ruimte het toestaan zou een projectiescherm of TV/monitor ook meegenomen kunnen worden. Kamer 1 of 2 denk ik?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”