En in de pocket
Zaterdag haal ik m op.
Welke speakers passen het best?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Welke speakers passen het best?
Leuk laat even weten hoe het klinkt.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
De Quake heb ik in huis en op eerste gehoor voegt die toe wat ik miste. Finetunen en plaatsen is voor komende twee weken.
Over het plaatsen heb ik een vraag; mogelijk is het vloeken in de kerk, mocht dat het geval zijn dan komt dat uit mijn onwetendheid.
Mijn vraag is of ik akoesisch gezien, de Studio de Shop-speaker boven de subwoofer kan zetten? Of zitten ze mekaar dan in de weg?
Achtergrond van de vraag is beschikbare ruimte.
Ik hoor en leer graag!
Arjan
Over het plaatsen heb ik een vraag; mogelijk is het vloeken in de kerk, mocht dat het geval zijn dan komt dat uit mijn onwetendheid.
Mijn vraag is of ik akoesisch gezien, de Studio de Shop-speaker boven de subwoofer kan zetten? Of zitten ze mekaar dan in de weg?
Achtergrond van de vraag is beschikbare ruimte.
Ik hoor en leer graag!
Arjan
Kan prima boven op de sub staan.
Staat de boel mooi op gelijke afstand.
Staat de boel mooi op gelijke afstand.
Top, dank!
Nadat een kast met een paar man op zn definitieve plek staat, is er ook ruimte om de speaker op de sub te zetten op hun def plek.
Hoop dat t akoestisch dan ook een beetje leuke startpositie is om sub in te stellen.
Nadat een kast met een paar man op zn definitieve plek staat, is er ook ruimte om de speaker op de sub te zetten op hun def plek.
Hoop dat t akoestisch dan ook een beetje leuke startpositie is om sub in te stellen.