Hypex Nilai Class D technology
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Nilai Class D technology
Maandag gaat de pre order online ( wee de gebeente die hier nog durft te roepen dat Hypex nooit zijn termijnen na komt). Eerste batch bestaat uit 200 versterker modules die als kits ( mono of stereo) uitgeleverd worden in november. Dus reken er maar op dat er slechts 100 klanten vooraan in de rij staan. Denk dat de pre order in een dag uitverkocht zal zijn.
Re: Hypex Nilai Class D technology
T is dat ik 6 kanalen nodig heb...maar t gaat er een keer van komen. 
Re: Hypex Nilai Class D technology
Vol verwachting klopt mn hart.
Re: Hypex Nilai Class D technology
https://www.diyclassd.com/diy-amplifier-kits/
Zijn er dan voorlopig alleen complete pakketjes te bestellen, eigen inbreng/toepassing is niet gewaardeerd?
Zijn er dan voorlopig alleen complete pakketjes te bestellen, eigen inbreng/toepassing is niet gewaardeerd?
Re: Hypex Nilai Class D technology
Deze komen in Januari als ik het goed begrijp. Ik heb geen haast, en Januari is te overzien om nog maar even geen nieuwe NC252MP OEM te bestellen en daar iets mee te bouwen. Hoewel ik het concept van de mains-powered modules er handig vind.hannesie schreef: ↑ma 31 okt 2022, 17:10https://www.diyclassd.com/diy-amplifier-kits/
Zijn er dan voorlopig alleen complete pakketjes te bestellen, eigen inbreng/toepassing is niet gewaardeerd?
Re: Hypex Nilai Class D technology
Dat is zoals aangekondigd. Ik begrijp het ook wel, zo'n kit zit vlot in elkaar dus de eerste gebruikservaringen en reviews komen ook vlot online. Als je losse modules verkoopt verdwijnt het gros daarvan op de plank om ooit misschien eens een keer in een toekomstig project verwerkt te worden. En dat is niet zo efficiënt als je snel bekendheid wil verwerven terwijl je maar in beperkte oplage kan leveren.hannesie schreef: ↑ma 31 okt 2022, 17:10https://www.diyclassd.com/diy-amplifier-kits/
Zijn er dan voorlopig alleen complete pakketjes te bestellen, eigen inbreng/toepassing is niet gewaardeerd?
Ik ben wel heel benieuwd wat losse modules en voedingen gaan kosten.
Re: Hypex Nilai Class D technology
satefan schreef: ↑ma 31 okt 2022, 17:15Deze komen in Januari als ik het goed begrijp. Ik heb geen haast, en Januari is te overzien om nog maar even geen 3 nieuwe NC252MP OEM's te bestellen en daar iets mee te bouwen. Hoewel ik het concept van de mains-powered modules erg handig vind.hannesie schreef: ↑ma 31 okt 2022, 17:10https://www.diyclassd.com/diy-amplifier-kits/
Zijn er dan voorlopig alleen complete pakketjes te bestellen, eigen inbreng/toepassing is niet gewaardeerd?
Re: Hypex Nilai Class D technology
Hoe dan mensen al aan deze gegevens komen is mij dan ook een raadsel.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
Re: Hypex Nilai Class D technology
Kolom F, source "Hypex". Het is dus een fabrieksopgave en die stond al een tijdje in de vooraankondiging. Ik verwacht dat ze op ASR er snel eentje op de pijnbank zullen leggen. Ik ben benieuwd of het ding de belofte waarmaakt.
Re: Hypex Nilai Class D technology
Mwah, vind die testen op ASR maar vrij beperkt. Veel verder dan sinad in een ohmse weerstand gaat het daar ook niet. Zullen best wel een paar mooie cijfertjes uit rollen.
Re: Hypex Nilai Class D technology
Idd. En de metingen die Hypex laat zien zijn zo te zien op Audio Precision spullekes gemaakt, dus dat zal best redelijk kloppen allemaal?
Re: Hypex Nilai Class D technology
Mwah, dat zit bij ASR ook wel goed hoor. Maar het blijven cijfers van het kaliber "Als je mensen maar punten geeft doen ze alles"
Eigenlijk zitten we op dit moment op een punt dat procentuele vervormingscijfers zo goed zijn dat ze eigenlijk niets meer zeggen.
Re: Hypex Nilai Class D technology
Ik niet, hoewel ik zeker benieuwd ben hoe de modules klinken. De kit is voor mij niet zo geschikt. Ik heb 6 kanalen nodig en wil niet 3 van deze kasten opstellen (of aanschaffen om de modules er uit te halen en 3 kasten over te houden).
Wachten tot de losse units leverbaar zijn dus.
Groet,
Satefan
Re: Hypex Nilai Class D technology
De concurrentie is groot. Audiophonics biedt purifi kant-en-klaar aan voor een vergelijkbare prijs. Dus ik denk dat een hoop mensen de kat uit de boom kijken en eerst willen lezen wat de hoorbare verschillen zijn en of dat aanspreekt.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Nilai Class D technology
Rond de middag vandaag was al ruim meer dan de helft van de eerste batch verkocht, dus dat zal wel meevallen Jeroen.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Hypex Nilai Class D technology
Als ik dat kaartje zie, begrijp ik de keuze voor Nilai wel. Zeg nou zelf: dat klinkt toch overtuigender dan Hypex lukut? En mooier/muzikaler dan klang, klawang, kajang, pechong, sepang, ... een jonge Golfrijder kan daar natuurlijk anders over denken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Nilai Class D technology
Quote van Hypessales:
the meaning of Nilai is as follows. It is Malay and stands for: Worth & Value
Our factory is located in Malaysia
the meaning of Nilai is as follows. It is Malay and stands for: Worth & Value
Our factory is located in Malaysia
