Dutch Audio Event
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Dutch Audio Event
Dat werd natuurlijk niet als zodanig herkend.
Het voldeed niet aan de demo normen.
Het voldeed niet aan de demo normen.
Re: Dutch Audio Event
Volgende keer ze dan maar van hun sokken blazen, wie weet dat wel een review.
Re: Dutch Audio Event
Ik heb die foto's bij die hifibig nog eens helemaal doorgewerkt en ik moet zeggen: Daar voldoet weinig aan: Veel gelikte hele dure nietszeggendheid die mij niet eens zou uitnodigen van laat eens een moppie horen. Teveel spiegeltjes en kraaltjes. Denk dat het helemaal niet zo erg is dat die jongens weinig hoorden. Het commentaar bij de meeste foto's is nietszeggend, maar....... er staan i.i.g. foto's!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Dutch Audio Event
Er ook eens doorheen gebladerd. Volgens mij heb ik niets gemist. Allemaal design blabla die ontwerpen opleveren die NIET kunnen klinken, althans minimaal 95%. Gaat het tegenwoordig nog over goed geluid of is het meer: kijk mij nou eens wat ik in mijn huiskamer heb staan.
Re: Dutch Audio Event
Wij - Peter, HenkJan, Sander & ik - vonden het belangrijk om op normaal niveau te kunnen converseren en kozen ervoor niet constant op 90dB + te draaien, iets wat een aantal buren dus wel volop deden. Zoals eerder gezegd, het was bij tijd en wijlen net een kermis in onze gang.
Wat wellicht ook een rol speelt is dat ik niet ingegaan ben op hun voorstel voor een betaald verslag.
Een hoop inderdaad maar niet allemaal, vond Grimm een verademing.ds23man schreef: ↑do 13 okt 2022, 21:15Er ook eens doorheen gebladerd. Volgens mij heb ik niets gemist. Allemaal design blabla die ontwerpen opleveren die NIET kunnen klinken, althans minimaal 95%. Gaat het tegenwoordig nog over goed geluid of is het meer: kijk mij nou eens wat ik in mijn huiskamer heb staan.
De ruimte op de foto was mijn kamer 12 tijdens DAE2021 en inderdaad formaat huiskamer, de little/one hadden daar geen moeite mee hoor. Ik doelde op de luisterruimte tijdens de demo woensdag in Geleen, die ruimte was net zo groot als Ermelo. Het verslag van die demo komt binnenkort online, zal er een linkje naar posten zodra dat het geval is.
Laatst gewijzigd door motoindo op vr 14 okt 2022, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Dutch Audio Event
+1 Daar doe ik uit principe niet aan mee, journalistiek moet zuiver blijven en als ondernemer heb je ook je rol daarin
extra toelichting: ik heb niets tegen "sponsored content", betalen voor extra aandacht, een banner, ofzo is prima, maar in een verslag mag het niet uitmaken natuurlijk of je wel of geen advertentie doet.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Dutch Audio Event
Re: Dutch Audio Event
Re: Dutch Audio Event
Niks, maar het is wel intellectuele Cult... Eigenlijk meer een Wall of Sound.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Dutch Audio Event
Geheel niets. Alleen werd het door de haaiend pers niet herkend als zijnde muziek en daarom werd er gezegd dat er niets te horen was.
Re: Dutch Audio Event
Brussel is ook weer in aantocht.
https://online.fliphtml5.com/bzyub/flzs/#p=20
Had gehoopt dat deze technisch interessante qua ontwerp er te horen waren.
https://www.monitoraudio.com/en/concept-50/
https://online.fliphtml5.com/bzyub/flzs/#p=20
Had gehoopt dat deze technisch interessante qua ontwerp er te horen waren.
https://www.monitoraudio.com/en/concept-50/
Re: Dutch Audio Event
AU de Audionec... maar 20.000-40.000 euro, voor een Rubanoide als midrange (ze hebben eindelijk door dat het voor het hoog niet ok is en hebben er een tweetertje aan toegevoegd, ze hebben zeker het Diyaudio topic gelezenhannesie schreef: ↑vr 14 okt 2022, 22:12Brussel is ook weer in aantocht.
https://online.fliphtml5.com/bzyub/flzs/#p=20
Had gehoopt dat deze technisch interessante qua ontwerp er te horen waren.
https://www.monitoraudio.com/en/concept-50/
oh pardon de AudioNec's "Duopole Driver" tenminste hebben ze helemaal zelf een nieuwe naam verzonnen
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Dutch Audio Event
verslag van een echt schrijvende (inclusief bloknote) journalist:
https://the-ear.net/show-reports/dutch- ... vent-2022/
https://the-ear.net/show-reports/dutch- ... vent-2022/
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Dutch Audio Event
En een die niet betaald werd door grote merken, denk ik, als ik het stukje over kamer 119 lees.
Re: Dutch Audio Event
Inderdaad een heel wat prettiger verslag. Je kan er van alles over vinden, maar kamer 119 had een goede vibe en een reporter die dat niet heeft opgepikt heeft rechtop staan slapen.
Re: Dutch Audio Event
Denk dat er een glas bier over de andere helft van het kladblok is gevallen, ontbreken wat kamers t.o.v. dat eerdere verslag.
