Dutch Audio Event

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Shadow »

Er stond eigenlijk altijd wel muziek aan :think:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door pappaleo »

Dat werd natuurlijk niet als zodanig herkend.
Het voldeed niet aan de demo normen.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door WrineX »

pappaleo schreef: do 13 okt 2022, 19:08
Dat werd natuurlijk niet als zodanig herkend.
Het voldeed niet aan de demo normen.
ze hebben wel nog 3 foto's gemaakt :) dat dan weer wel (hifipig)
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Walt »

Volgende keer ze dan maar van hun sokken blazen, wie weet dat wel een review.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Pjotr »

pappaleo schreef: do 13 okt 2022, 19:08
Dat werd natuurlijk niet als zodanig herkend.
Het voldeed niet aan de demo normen.
Ik heb die foto's bij die hifibig nog eens helemaal doorgewerkt en ik moet zeggen: Daar voldoet weinig aan: Veel gelikte hele dure nietszeggendheid die mij niet eens zou uitnodigen van laat eens een moppie horen. Teveel spiegeltjes en kraaltjes. Denk dat het helemaal niet zo erg is dat die jongens weinig hoorden. Het commentaar bij de meeste foto's is nietszeggend, maar....... er staan i.i.g. foto's!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Dutch Audio Event

Bericht door ds23man »

Er ook eens doorheen gebladerd. Volgens mij heb ik niets gemist. Allemaal design blabla die ontwerpen opleveren die NIET kunnen klinken, althans minimaal 95%. Gaat het tegenwoordig nog over goed geluid of is het meer: kijk mij nou eens wat ik in mijn huiskamer heb staan.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Walt »

Welkom in de wereld van de high-end jongens, zo moet dat dus.
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door motoindo »

Shadow schreef: do 13 okt 2022, 18:35
Er stond eigenlijk altijd wel muziek aan :think:
Wij - Peter, HenkJan, Sander & ik - vonden het belangrijk om op normaal niveau te kunnen converseren en kozen ervoor niet constant op 90dB + te draaien, iets wat een aantal buren dus wel volop deden. Zoals eerder gezegd, het was bij tijd en wijlen net een kermis in onze gang.
pappaleo schreef: do 13 okt 2022, 19:08
Dat werd natuurlijk niet als zodanig herkend.
Het voldeed niet aan de demo normen.
Wat wellicht ook een rol speelt is dat ik niet ingegaan ben op hun voorstel voor een betaald verslag.
ds23man schreef: do 13 okt 2022, 21:15
Er ook eens doorheen gebladerd. Volgens mij heb ik niets gemist. Allemaal design blabla die ontwerpen opleveren die NIET kunnen klinken, althans minimaal 95%. Gaat het tegenwoordig nog over goed geluid of is het meer: kijk mij nou eens wat ik in mijn huiskamer heb staan.
Een hoop inderdaad maar niet allemaal, vond Grimm een verademing.
Pjotr schreef: do 13 okt 2022, 10:43

Afbeelding

In vergelijk met de grote ruimte in Ermelo ziet die ruimte er niet erg groot uit, meer formaat stevige huiskamer. De Little Ones moet je daar gewoon niet willen. Of tot laaghooguit 70Hz - 80Hz laten lopen.
De ruimte op de foto was mijn kamer 12 tijdens DAE2021 en inderdaad formaat huiskamer, de little/one hadden daar geen moeite mee hoor. Ik doelde op de luisterruimte tijdens de demo woensdag in Geleen, die ruimte was net zo groot als Ermelo. Het verslag van die demo komt binnenkort online, zal er een linkje naar posten zodra dat het geval is.
Laatst gewijzigd door motoindo op vr 14 okt 2022, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Pjotr »

Duidelijk! :goedzo:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Walt »

Betaald verslag? Slechte zaak…
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door SSassen »

Walt schreef: vr 14 okt 2022, 13:26
Betaald verslag? Slechte zaak…
Zijn we het een keer eens!
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Juoigâ »

Walt schreef: vr 14 okt 2022, 13:26
Betaald verslag? Slechte zaak…
+1 Daar doe ik uit principe niet aan mee, journalistiek moet zuiver blijven en als ondernemer heb je ook je rol daarin

extra toelichting: ik heb niets tegen "sponsored content", betalen voor extra aandacht, een banner, ofzo is prima, maar in een verslag mag het niet uitmaken natuurlijk of je wel of geen advertentie doet.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door pappaleo »

pappaleo schreef: do 13 okt 2022, 19:08
Dat werd natuurlijk niet als zodanig herkend.
Het voldeed niet aan de demo normen.
Ik doelde eigenlijk op de muziekkeuze.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Henkjan »

pappaleo schreef: vr 14 okt 2022, 15:15
pappaleo schreef: do 13 okt 2022, 19:08
Dat werd natuurlijk niet als zodanig herkend.
Het voldeed niet aan de demo normen.
Ik doelde eigenlijk op de muziekkeuze.
wat is hier mis mee?


[ Bekijk op youtube ]
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door motoindo »

Henkjan schreef: vr 14 okt 2022, 15:27
wat is hier mis mee?
ongeveer hetzelfde als met dit ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


[ Bekijk op youtube ]
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Pjotr »

Henkjan schreef: vr 14 okt 2022, 15:27
pappaleo schreef: vr 14 okt 2022, 15:15
pappaleo schreef: do 13 okt 2022, 19:08
Dat werd natuurlijk niet als zodanig herkend.
Het voldeed niet aan de demo normen.
Ik doelde eigenlijk op de muziekkeuze.
wat is hier mis mee?

https://youtu.be/gBeaUb1MBIk
Niks, maar het is wel intellectuele Cult... Eigenlijk meer een Wall of Sound.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door pappaleo »

Henkjan schreef: vr 14 okt 2022, 15:27
pappaleo schreef: vr 14 okt 2022, 15:15
pappaleo schreef: do 13 okt 2022, 19:08
Dat werd natuurlijk niet als zodanig herkend.
Het voldeed niet aan de demo normen.
Ik doelde eigenlijk op de muziekkeuze.
wat is hier mis mee?


[ Bekijk op youtube ]
Geheel niets. Alleen werd het door de haaiend pers niet herkend als zijnde muziek en daarom werd er gezegd dat er niets te horen was.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Shadow »

:rofl:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door hannesie »

Brussel is ook weer in aantocht.

https://online.fliphtml5.com/bzyub/flzs/#p=20


Had gehoopt dat deze technisch interessante qua ontwerp er te horen waren.
https://www.monitoraudio.com/en/concept-50/
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door WrineX »

hannesie schreef: vr 14 okt 2022, 22:12
Brussel is ook weer in aantocht.

https://online.fliphtml5.com/bzyub/flzs/#p=20


Had gehoopt dat deze technisch interessante qua ontwerp er te horen waren.
https://www.monitoraudio.com/en/concept-50/
AU de Audionec... maar 20.000-40.000 euro, voor een Rubanoide als midrange (ze hebben eindelijk door dat het voor het hoog niet ok is en hebben er een tweetertje aan toegevoegd, ze hebben zeker het Diyaudio topic gelezen :(


oh pardon de AudioNec's "Duopole Driver" tenminste hebben ze helemaal zelf een nieuwe naam verzonnen :)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Henkjan »

verslag van een echt schrijvende (inclusief bloknote) journalist:
https://the-ear.net/show-reports/dutch- ... vent-2022/
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Dutch Audio Event

Bericht door pappaleo »

En een die niet betaald werd door grote merken, denk ik, als ik het stukje over kamer 119 lees.
Gebruikersavatar
timpert
Berichten: 2440
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 15:09
Locatie: 026

Re: Dutch Audio Event

Bericht door timpert »

Inderdaad een heel wat prettiger verslag. Je kan er van alles over vinden, maar kamer 119 had een goede vibe en een reporter die dat niet heeft opgepikt heeft rechtop staan slapen.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Walt »

Denk dat er een glas bier over de andere helft van het kladblok is gevallen, ontbreken wat kamers t.o.v. dat eerdere verslag.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Dutch Audio Event

Bericht door Shadow »

Ze hebben in ieder geval gezien wat de moeite waard was :relax:
Plaats reactie