De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik kom niet op de luisterdag, dus heb geen recht van spreken, maar Marcus is een zelfbouwer in hart en nieren, dus ik zou hem graag hebben zien verschijnen. Meestal in real life kunnen ‘wij’ beter met elkaar overweg dan via forum tekst. Maar ik kom niet, dus mijn mening telt hier verder niet.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik kom nu - 10 min rijden 
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
En ik mag alleen plaatjes kijken want ik ga het toch niet redden 
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Raar, ik zie mijn eerdere bericht niet meer. Kan er helaas niet bij zijn maar heel veel (luister)plezier
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Wat is verbazingwekkend? De nieuwe stoelen en de oude, ranzige tafels?
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Je hebt weer een hoop babbels voor iemand die er weer niet bij is snoekie...
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Heel bijzonder. Theoretisch kan deze kast helemaal niet, maar toch.....
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Davis woofertje met ringradiator tweet en wave guide ?
Ziet er wel gelikt uit in ieder geval
Ziet er wel gelikt uit in ieder geval
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik zie mooie dingen langskomen zo.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
En wie heeft wat gebouwd ?
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ah ik zag alleen de voorkant
Maar ja wanneer het mooi klinkt is het vast een blijvertje ,de afwerking zal dan nog wel goed komen !
Maar ja wanneer het mooi klinkt is het vast een blijvertje ,de afwerking zal dan nog wel goed komen !
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
En dat wel mooi afgewerkte kastje ?
Audio technology ?
Met een bandje of AMT ?
Audio technology ?
Met een bandje of AMT ?
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
ik vind het geslaagd, heb ze niet mogen beluisteren maar ik vind dit soort hacked of in elkaar geflanst (no offence) speakers altijd iets hebben.
Diamond in the rough
tegelijkertijd zijn de kasten van Dre... "prototype" kistjes.. natuurlijk fantastisch om te zien ! ik wou dat ik dat kon. zou mijn leven een stuk makkelijker maken !
