De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Welkom, je staat op de lijst.
-
jwvanwijngaarden
- Berichten: 86
- Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 15:46
- Locatie: Utrecht
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Mag ik me aanmelden om te komen kijken en luisteren? Ik kom samen met en maatje.
Jan Willem
Jan Willem
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Natuurlijk mag dat Jan Willem.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
zaterdag komt snel dichterbij : )
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Dat is de 24e, zaterdag, de luisterdag is de zaterdag erop pas he? Dat je niet voor een dichte deur staat daar 
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Helaas geen bouwsel om eenvoudig mee te nemen, ze zijn wat groot, maar ik hoop wel van de partij te kunnen zijn.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
oeps, bedankt voor de waarschuwing shadow, dat heb ik me in mijn enthoussiasme toch echt verkeerd in mijn hoofd gehaald
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik ben ook van de partij!
Ik neem nog een groot 20x20x5cm ofzo en een klein aluminium koelprofiel mee. Voor een kop koffie over te nemen:)
Ik neem nog een groot 20x20x5cm ofzo en een klein aluminium koelprofiel mee. Voor een kop koffie over te nemen:)
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik neem een set Paper Hatt's mee.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ook voor een kop koffie over te nemen?
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik ga er over nadenken. 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Heel kort waarschijnlijk.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik bied twee kopjes.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
De Paper Hatt's zijn weg gegaan voor 3 koffie,dus ik neem een vervangede set luidsprekers mee.
Het zijn de testkasten voor een toekomstig project.....
Er komt wel geluid uit trouwens.
Het zijn de testkasten voor een toekomstig project.....
Er komt wel geluid uit trouwens.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Die voldoen ook prima. 
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Hallo allen, ik moet helaas afzeggen voor Zaterdag. Onverwachte wending in de planning. Jammer, ik was er graag bij geweest!
Groet,
Satefan
Groet,
Satefan
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik kom ook niet, de planning hier is ook omgegooid. Krijg zaterdag een partij hooi en stro binnen.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik ben bang van niet ik moet naar een verjaardag helaas de dag erna (in Nijmegen).. wellicht beetje te veel van het goede. plus ik heb niet echt een systeem om mee te nemen.
