De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

Welkom, je staat op de lijst.
jwvanwijngaarden
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 15:46
Locatie: Utrecht

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door jwvanwijngaarden »

Mag ik me aanmelden om te komen kijken en luisteren? Ik kom samen met en maatje.
Jan Willem
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

Natuurlijk mag dat Jan Willem.
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door architect »

zaterdag komt snel dichterbij : )
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Shadow »

Dat is de 24e, zaterdag, de luisterdag is de zaterdag erop pas he? Dat je niet voor een dichte deur staat daar :hide:
TabCam
Berichten: 205
Lid geworden op: di 28 jan 2020, 14:18
Locatie: 't Oostn van Twente

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door TabCam »

Helaas geen bouwsel om eenvoudig mee te nemen, ze zijn wat groot, maar ik hoop wel van de partij te kunnen zijn.
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door architect »

oeps, bedankt voor de waarschuwing shadow, dat heb ik me in mijn enthoussiasme toch echt verkeerd in mijn hoofd gehaald
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Thomox »

Ik ben ook van de partij!

Ik neem nog een groot 20x20x5cm ofzo en een klein aluminium koelprofiel mee. Voor een kop koffie over te nemen:)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door dre »

Ik neem een set Paper Hatt's mee.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Marp »

Ook voor een kop koffie over te nemen?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door dre »

Ik ga er over nadenken. O:)
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door pappaleo »

Heel kort waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

Ik bied twee kopjes.
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Thomox »

Ghehe :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ray5150 »

architect schreef: wo 21 sep 2022, 20:56
zaterdag komt snel dichterbij : )
Op zich heb je wel gelijk, over een kleine 15 uur is het inderdaad weer zaterdag...
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door dre »

De Paper Hatt's zijn weg gegaan voor 3 koffie,dus ik neem een vervangede set luidsprekers mee.
Het zijn de testkasten voor een toekomstig project.....
Er komt wel geluid uit trouwens. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Henkjan »

Henkjan schreef: wo 31 aug 2022, 19:16
de kans is aanwezig dat ik dit jaar niet aanwezig zal zijn
ik zal er idd niet bij zijn, te veel andere verplichtingen (o.a. voorbereiden DAE, samen met o.a. Chris)
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ds23man »

dre schreef: za 24 sep 2022, 17:07
De Paper Hatt's zijn weg gegaan voor 3 koffie,dus ik neem een vervangede set luidsprekers mee.
Het zijn de testkasten voor een toekomstig project.....
Er komt wel geluid uit trouwens. :mrgreen:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

dre schreef: za 24 sep 2022, 17:07
De Paper Hatt's zijn weg gegaan voor 3 koffie,...
Jammer, ze klonken erg goed in Ermelo. Aan de andere kant ook interessant kennis te maken met de volgende ontwikkeling.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door dre »

Die voldoen ook prima. :goedzo:
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

dre schreef: za 24 sep 2022, 17:07
De Paper Hatt's zijn weg gegaan voor 3 koffie,dus ik neem een vervangede set luidsprekers mee.
Het zijn de testkasten voor een toekomstig project.....
Er komt wel geluid uit trouwens. :mrgreen:
haha, damn ik wou dat ik eerder 4 koffie had geboden.. :( jammer ;)
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door architect »

WrineX schreef: ma 26 sep 2022, 18:31
dre schreef: za 24 sep 2022, 17:07
De Paper Hatt's zijn weg gegaan voor 3 koffie,dus ik neem een vervangede set luidsprekers mee.
Het zijn de testkasten voor een toekomstig project.....
Er komt wel geluid uit trouwens. :mrgreen:
haha, damn ik wou dat ik eerder 4 koffie had geboden.. :( jammer ;)
Wrinex kom je ook naar Beetsterzwaag met 1 van je ribbon projecten ? Ben wel benieuwd hoe dat klinkt .
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door satefan »

Hallo allen, ik moet helaas afzeggen voor Zaterdag. Onverwachte wending in de planning. Jammer, ik was er graag bij geweest!

Groet,

Satefan
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ds23man »

Ik kom ook niet, de planning hier is ook omgegooid. Krijg zaterdag een partij hooi en stro binnen.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

architect schreef: di 27 sep 2022, 6:33
WrineX schreef: ma 26 sep 2022, 18:31
dre schreef: za 24 sep 2022, 17:07
De Paper Hatt's zijn weg gegaan voor 3 koffie,dus ik neem een vervangede set luidsprekers mee.
Het zijn de testkasten voor een toekomstig project.....
Er komt wel geluid uit trouwens. :mrgreen:
haha, damn ik wou dat ik eerder 4 koffie had geboden.. :( jammer ;)
Wrinex kom je ook naar Beetsterzwaag met 1 van je ribbon projecten ? Ben wel benieuwd hoe dat klinkt .

Ik ben bang van niet ik moet naar een verjaardag helaas de dag erna (in Nijmegen).. wellicht beetje te veel van het goede. plus ik heb niet echt een systeem om mee te nemen.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”