app.sketchup.com/app?3dwid=ddd620e2-2a7b-4e58-8a7a-0320fe7a3a25
Daudio C1kit "net even anders"
Moderator: Beheerdersteam
Re: Daudio C1kit "net even anders"
Laatste fase
Dat komt omdat jij mij telkens weer trikkert
Maar heb jij deze al?
Maar heb jij deze al?
Serieus? Ik had er toch goeie reviews over gelezen, zo zie je maar weer dat al die ervaringen hardstikke subjectief zijn
Ik ben blij met m'n Purify hoor
Die Benchmark kan niet in de schaduw staan van een Purifi, commercie is nu eenmaal een sterk wapen 
Eens, maar de kans dat een Purifi een match geeft is vele malen groter.
Het zou wel prettig zijn als er minder aandacht is voor het puur meettechnische op dit forum. Een paar harmonische vervormingsmetingen, SINAD en IM geven een indruk maar vertellen niet hoe een versterker nu echt klinkt. Idem dito voor DACs etc.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Dat is toch uiteindelijk van hetzelfde laken een pak Jeroen?
Of je nu iets qua mening beter vind doordat het goed meet of goed vind klinken?
Beide smaken zijn even valide.
Of het objectief technisch hetzelfde is, is een ander verhaal en een andere discussie.
Of je nu iets qua mening beter vind doordat het goed meet of goed vind klinken?
Beide smaken zijn even valide.
Of het objectief technisch hetzelfde is, is een ander verhaal en een andere discussie.
Objectief technisch zijn het compleet verschillende versterkers. Dat nog los even van de metingen op ASR.
Als hetzelfde laken een pak zou zijn, zou ik het niet posten. Ik bespeur een overdreven waardering voor meetresultaten.
Die heb je mijns inziens vooral nodig om een product te maken, niet om ernaar te luisteren.
Als hetzelfde laken een pak zou zijn, zou ik het niet posten. Ik bespeur een overdreven waardering voor meetresultaten.
Die heb je mijns inziens vooral nodig om een product te maken, niet om ernaar te luisteren.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
I guess, kennelijk is die smaak en mening populair.
Ik zie niet wat er mis is dat mensen die mening hebben, of dat andere mensen die mening niet delen?
Wat ik wel kan zeggen is dat een goed metende versterker een hogere waarschijnlijkheid heeft dat deze ook naar verwachting presteert, dan een slecht metende versterker. Al helemaal voor een groter publiek en als algemeen uitgangspunt.
Sja of iemand dan liever spikkeltjes of nootjes heeft, dat is een kwestie van smaak.
Dat maakt een versterker niet beter of slechter, enkel anders
Ik zie niet wat er mis is dat mensen die mening hebben, of dat andere mensen die mening niet delen?
Wat ik wel kan zeggen is dat een goed metende versterker een hogere waarschijnlijkheid heeft dat deze ook naar verwachting presteert, dan een slecht metende versterker. Al helemaal voor een groter publiek en als algemeen uitgangspunt.
Sja of iemand dan liever spikkeltjes of nootjes heeft, dat is een kwestie van smaak.
Dat maakt een versterker niet beter of slechter, enkel anders
Ik heb die metingen op ASR ook gezien, de reviews van gebruikers waren ook goed, maar ja
Nog een air coil geruild voor een Wax coil, en de kortsluiting er maar tussenuit gehaald
Ze meten allebei uitstekend, de purifi en benchmark. Daar zit nauwelijks onderscheid. Wel is de versterkertechniek om tot dit resultaat te komen behoorlijk verschillend. Dat maakt dat ze verschillend klinken. Dat maakt ook dat ik aandacht vraag om niet téveel naar metingen te kijken. Er zijn bijna geen slecht metende versterkers meer. En nu hou ik erover op, anders 'hijack' ik dit topic teveel.
Oh, het was mijn bedoeling helemaal niet om alleen op meettechnische specs te drijven. Dan was mijn vraagstelling denk ik wat kort door de bocht.
Was eigenlijk gewoon benieuwd wat de mening van mensen was over het verschil dat gehoord wordt, dus inderdaad het subjectieve gedeelte.(juist omdat ze beide zo goed meten)
Op de Janzen Wax coils na is alles binnen.
Ter ondersteuning van de best wel grote caps een support getekend waar er nu twee van door de 3D printer geprint worden
Ter ondersteuning van de best wel grote caps een support getekend waar er nu twee van door de 3D printer geprint worden
Wat is de functie van die rode plaatjes op de spoelen?
Leuk stackje SGO’s trouwens!
Leuk stackje SGO’s trouwens!
Esthetisch verantwoorde opzet zo!!
Die schijven zijn eigenlijk gelijk aan de bevestiging van ringkerntrafo's, strak idee.
De bouten daarin zijn van? metaal kan wel /geen invloed uitoefenen naar ik weet bij normale luchtspoelen.
Die schijven zijn eigenlijk gelijk aan de bevestiging van ringkerntrafo's, strak idee.
De bouten daarin zijn van? metaal kan wel /geen invloed uitoefenen naar ik weet bij normale luchtspoelen.
Laatst gewijzigd door hannesie op wo 26 okt 2022, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zijn ingestraalde afscherm plaatjes tegen zonnestormen
Nee gekheid, deze geven mij de optie om uit het zicht de platte aansluitingen netjes te routen, en ik vindt rood op zwart best wel een coole combinatie
Nee gekheid, deze geven mij de optie om uit het zicht de platte aansluitingen netjes te routen, en ik vindt rood op zwart best wel een coole combinatie
RVS boutje en alu schijfje, zou moeten kunnen lijkt mij.