vaag, mistig, wazig Bart...... stop met roeptoeteren svp, die negativiteit kunnen we missen als kiespijn.OWC schreef: ↑zo 18 sep 2022, 22:58Sja, dan krijg je een beetje zoals wat tegenwoordig "sushi" genoemd wordt in Nederland.Henkjan schreef: ↑zo 18 sep 2022, 22:47eindgebruiker (anders dan de verzamelde nerds hier) zal de binnenkant worst wezen zolang t maar netjes is.
en wat betreft details van de software: de complete handleidingen ztaan gewoon leesbaar op de webstek, wat voor verdere info zoek je dan als eindgebruiker?
Het ziet er uit als Sushi, het ruikt naar Sushi, maar het is alles behalve Sushi.
Een bak mayo hoort bv absoluut NIET in Sushi (plus al die andere meuk).
De tactiek tegenwoordig; je voert de eindgebruiker steeds een beetje meer bagger, om zo een steeds hogere tolerantie te kweken.
Dit is een extreem voorbeeld en niet direct aan de hand bij miniDSP.
Maar ik merk wel dat de tolerantie van kwaliteit steeds lager begint te worden.
Van een product dat zich profileert als bepaalde klasse, mag je kwaliteit verwachten.
Ook al zie je dat niet direct als gebruiker, het gaat puur om de passie en zorg die de makers in een product stoppen.
Echter lijken steeds meer mensen tevreden te zijn met die hollandse "sushi"
Aangezien ik regelmatig zelf elektronica ontwikkel en weet wat je voor 500 USD kunt maken, zeker in deze aantallen.
Sorry, maar dan verwacht ik toch echt een stuk hogere kwaliteit te zien.
hou t liever positief zoals je prachtige radio project