En ik was blij met mijn speakertjes
Zo simpel, zuiltje, basreflex, geen sub of speciale kabels, gewoon een Marantz stereo versterker.
Geen speciale kamer, wel groot vloerkleed, maar alles was gewoon goed aan deze speaker
Moderator: Beheerdersteam
Ik kan niet zoveel met ervaringen van mensen die geloven dat luidsprekers van 10 jaar oud altijd slechter zijn omdat ze oud zijn.Leeuwarden schreef: ↑do 15 sep 2022, 22:03Hé, niets om je voor te schamen! Ik heb zelf ook en kant en klare dac gekocht en ook een streamertje. Daarvoor veel gelezen op o.a. het HT forum waar ze meestal wat meer ervaring hebben met fabrieks apparaten…
Het virus kriebelt wel, maar ik wordt een beetje misselijk van de prijs van plaatmateriaalMechanicalAnimal schreef: ↑vr 16 sep 2022, 7:14Dali maakt fraaie luidsprekers, in een moment van zwakte destijds bijna de Dalo Ikon 6 gekocht.....toen het zelfbouwvirus toch ook al weer kriebelde.
Dat werden dus de Galactica's uiteindelijk.
Anders hadden de Ikon''s hier gestaan![]()
ja, snap ik....ik wil eigenlijk met onze tuinpoort voor aan de slag......2de douglas paal die compleet door is.
Zat met Calpamos net voor de enorme prijsstijging uit, en had nogal wat nodig. Wie was het, hier van het forum, een prijsopgave een jaar later dan ik het kocht was het al een verdubbeling.