ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag Midden Nederland 10-9-2022
Ik wil dat laag ook best eens op de Liionidas proberen. Kan ik ze eens laten wapperen in een grote ruimte 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik zal ook m'n vv en ncore meenemen
en was er niet nog ergens behoefte aan een bron met regelbare output? dan neem ik m'n SB Touch (geconfigureerd voor de streaming wifi set die ik mee heb) ook wel mee
ik zal ook m'n vv en ncore meenemen
en was er niet nog ergens behoefte aan een bron met regelbare output? dan neem ik m'n SB Touch (geconfigureerd voor de streaming wifi set die ik mee heb) ook wel mee
Ik kan toch komen, de begrafenis waar ik geen zekerheid over had is op de vrijdag, dus dan kan ik wel komen.
Ik kan de Relaixed meenemen, een set met netwerk/bron/HD e.d. en DAC .
Ik kan de Relaixed meenemen, een set met netwerk/bron/HD e.d. en DAC .
- VintageHarry
Helaas moet ik me afmelden voor zaterdag
. Sinds woensdagavond heeft de griep me te pakken, en het lijkt er niet op dat ik morgen al weer op de been zal zijn. Jammer!
Beterschap !
Ik neem mijn standaard source setup mee bestaande uit een laptop met daaraan een ur22, die laatste beschikt over een fijn analoog hard/zacht potentiometertje en een gebalanceerde jack out. De servo/sub module + woofert komt wegens tijdsgebrek nog even zonder kast
Voor het geval de aanwezige beamer mijn laptop niet snapt zal ik mijn eigen epson meenemen.
- MechanicalAnimal
Ik ben er klaar voor
afgekoppeld, kruimeldief over het spul heen, alles bij elkaar in een kratje en de Karlsons alvast achterin de Fabia
afgekoppeld, kruimeldief over het spul heen, alles bij elkaar in een kratje en de Karlsons alvast achterin de Fabia
- MechanicalAnimal
Nog 2 huishoudelijke mededelingen
Verzoekjes
Als je een bepaald nummer op de Karlsons wilt horen, stuur een PB, dan maak ik een lijstje in Spotify
Wie ben ik?
Maarten…….en herkenbaar aan onderstaand shirt:
Nee, wees gerust, het wordt niet een anderhalf uur durend Death- en Blackmetal-fest
Verzoekjes
Als je een bepaald nummer op de Karlsons wilt horen, stuur een PB, dan maak ik een lijstje in Spotify
Wie ben ik?
Maarten…….en herkenbaar aan onderstaand shirt:
Nee, wees gerust, het wordt niet een anderhalf uur durend Death- en Blackmetal-fest
MechanicalAnimal schreef: ↑vr 09 sep 2022, 11:24
Nee, wees gerust, het wordt niet een anderhalf uur durend Death- en Blackmetal-fest![]()
haha ! beetje kan wel toch
vandaag maar eens tidal geinstaleerd kijken wat er van mijn playlist overblijft.
Oud studio gezegde: "Als het niet klinkt zetten we het gewoon harder!"
- MechanicalAnimal
Jazekers, prima om ook een ander zijn muziek eens te horen, zo ontdek je nog eens watWrineX schreef: ↑vr 09 sep 2022, 13:23MechanicalAnimal schreef: ↑vr 09 sep 2022, 11:24
Nee, wees gerust, het wordt niet een anderhalf uur durend Death- en Blackmetal-fest![]()
haha ! beetje kan wel tochwell geen deathmetal maar ik dacht nog aan wat Epica voor mijn lijstje
vandaag maar eens tidal geinstaleerd kijken wat er van mijn playlist overblijft.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
hold my beerMechanicalAnimal schreef: ↑vr 09 sep 2022, 14:03Jazekers, prima om ook een ander zijn muziek eens te horen, zo ontdek je nog eens watWrineX schreef: ↑vr 09 sep 2022, 13:23MechanicalAnimal schreef: ↑vr 09 sep 2022, 11:24
haha ! beetje kan wel tochwell geen deathmetal maar ik dacht nog aan wat Epica voor mijn lijstje
vandaag maar eens tidal geinstaleerd kijken wat er van mijn playlist overblijft.![]()
wat dacht je hiervan:
https://billlaswell.bandcamp.com/album/ ... ess-24-bit
De speakers liggen al in de auto, dat is het zwaarste deel van de bevalling. Hopen dat het morgen droog is, anders worden de baffles wat dikker 
Helaas moet ik jullie een uiterst teleurstellende mededeling doen; de plaatselijke slager, geroemd om zijn Friese droge worst, is er mee opgehouden.
Geen worst uit Beetsterzwaag dus.
Ik snap dat het voor sommigen (waaronder ikzelf) een grote teleurstelling is, maar laat het onze dag morgen niet bederven.
Geen worst uit Beetsterzwaag dus.
Ik snap dat het voor sommigen (waaronder ikzelf) een grote teleurstelling is, maar laat het onze dag morgen niet bederven.
Jammer, beterschap gewenst.VintageHarry schreef: ↑vr 09 sep 2022, 9:36Helaas moet ik me afmelden voor zaterdag. Sinds woensdagavond heeft de griep me te pakken, en het lijkt er niet op dat ik morgen al weer op de been zal zijn. Jammer!
- pvanlingen
Het zal me worst wezen.richard schreef: ↑vr 09 sep 2022, 18:05Helaas moet ik jullie een uiterst teleurstellende mededeling doen; de plaatselijke slager, geroemd om zijn Friese droge worst, is er mee opgehouden.
Geen worst uit Beetsterzwaag dus.![]()
Belangrijker is dat jij zelf komt.
In Ermelo hebben ze vast ook wel worst.
https://vanelten.uw-slager.nl/
Paul.
- MechanicalAnimal
Goedemorgen allemaal,
Helaas kan ik er niet bij zijn door andere (zakelijke) verplichtingen... Veel luisterplezier vandaag!
Mvg, Frank
Helaas kan ik er niet bij zijn door andere (zakelijke) verplichtingen... Veel luisterplezier vandaag!
Mvg, Frank
- Leeuwarden
Ik hoor berichten dat het internet / WiFi hier niet al te best is...
Blij dat ik een cd speler heb meegenomen.
Blij dat ik een cd speler heb meegenomen.