hihi ok , dan skip ik even. heel veel plezier !!
De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
De ervaring leert dat tijdens de "luisterdag Noord" genoeg tijd en ruimte is om heen en weer te lopen (vaak is het buiten het drukst met pratende medestanders.....) en je gear staat vaak (als er niet teveel moet worden gewisseld, hangt af van de hoeveelheid aanmeldingen met materiaal...) op een plekje. Opstellingen aan beide zijden van de ruimte zijn ook mogelijk, hoef je alleen je stoel te draaien.
Natuurlijk jammer als je om deze redenen besluit om niet te komen....
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
de kans is aanwezig dat ik dit jaar niet aanwezig zal zijn
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Bij dergelijke dreigementen gewoon gelijk royeren als lid!
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Inderdaad!
Diep door het stof!
Diep door het stof!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Kielhalen en vierendelen!
Resistance is futile!
Resistance is futile!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Dit heeft wel enige implicatie op de inkoop van de worst.....
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Helaas, kan er niet bij zijn en moet me toch afmelden. Iedereen die wel gaag een leuke dag gewenst.Barry2001 schreef: ↑za 14 mei 2022, 19:17Ik ga proberen er bij te zijn, Beetsterzwaag was alweer even geleden, altijd leuk.
Even een slag om de arm, heb een trouwerij rond die tijd, zou die datum kunnen zijn.
Kan wat meenemen aan versterker bv, als er behoefte aan is. Ook nog wel wat speakers staan.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Bij deze meld ik mij ook af. Andere verplichtingen op die dag jammer genoeg.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
moet niet gekker worden 2 luisterdagen op de zelfde dag ! zo hadden we niks en nu 2
hihi
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Oeps
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ja, die gozers uit Ermelo. Doen alles dubbel op.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Setje Saba ""Cello's" greencones zijn nog beschikbaar
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Heb mezelf wel opgegeven om te komen, maar het gaat helaas (voor mij..) niet lukken.
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik kan zaterdag komen dus jullie zijn gewaarschuwd.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik zit helemaal in het verkeerde topic. De noorderlingen moeten het zonder mij doen.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Na al die afzeggingen is het wellicht een goed idee om de kosten met wat meer personen te delen
, dus wil ik mij opgeven voor deze dag. Sinds maart woon ik in het Hoge Noorden en lijkt het mij leuk hier eens te kijken. Ik ben een keertje in Breda geweest en een paar keer in Hengelo, wat altijd leuke bijeenkomsten waren.
Ik bouw zelf niet veel en neem ook niets mee, maar vind het wel leuk om de noeste arbeid van anderen te bewonderen....
Ik bouw zelf niet veel en neem ook niets mee, maar vind het wel leuk om de noeste arbeid van anderen te bewonderen....
