De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

richard schreef: zo 31 jul 2022, 20:12
WrineX schreef: zo 31 jul 2022, 17:57
Oh is het maar een ruimte ? dan kom ik wellicht niet. toch stuk prettiger om je setje een wat langere tijd te laten staan , en lekker wat rond te lopen :)

zonder druk wanneer het spelend moet zijn etc. ik ambieer de keuken als hij er is ;)
Ook goed hoor! Ja, het is één ruimte, maar wel met keuken(tje).
hihi ok , dan skip ik even. heel veel plezier !!
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door HoMeR »

WrineX schreef: zo 31 jul 2022, 20:33
richard schreef: zo 31 jul 2022, 20:12
WrineX schreef: zo 31 jul 2022, 17:57
Oh is het maar een ruimte ? dan kom ik wellicht niet. toch stuk prettiger om je setje een wat langere tijd te laten staan , en lekker wat rond te lopen :)

zonder druk wanneer het spelend moet zijn etc. ik ambieer de keuken als hij er is ;)
Ook goed hoor! Ja, het is één ruimte, maar wel met keuken(tje).
hihi ok , dan skip ik even. heel veel plezier !!
De ervaring leert dat tijdens de "luisterdag Noord" genoeg tijd en ruimte is om heen en weer te lopen (vaak is het buiten het drukst met pratende medestanders.....) en je gear staat vaak (als er niet teveel moet worden gewisseld, hangt af van de hoeveelheid aanmeldingen met materiaal...) op een plekje. Opstellingen aan beide zijden van de ruimte zijn ook mogelijk, hoef je alleen je stoel te draaien.
Natuurlijk jammer als je om deze redenen besluit om niet te komen....
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Henkjan »

de kans is aanwezig dat ik dit jaar niet aanwezig zal zijn
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door dre »

Wat krijgen we nu! :shock:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Leeuwarden »

Bij dergelijke dreigementen gewoon gelijk royeren als lid!
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door dre »

Inderdaad!
Diep door het stof! :roll:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Leeuwarden »

Kielhalen en vierendelen!
Resistance is futile!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ds23man »

Dit heeft wel enige implicatie op de inkoop van de worst.....
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

ds23man schreef: wo 31 aug 2022, 19:43
Dit heeft wel enige implicatie op de inkoop van de worst.....
Kunnen er wel drie worsten minder. En houden we nog over.

@HenkJan; blijf je ook weg uit Ermelo? Dan kan het ook daar wel wat minder met de worst.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Barry2001 »

Barry2001 schreef: za 14 mei 2022, 19:17
Ik ga proberen er bij te zijn, Beetsterzwaag was alweer even geleden, altijd leuk.
Even een slag om de arm, heb een trouwerij rond die tijd, zou die datum kunnen zijn.
Kan wat meenemen aan versterker bv, als er behoefte aan is. Ook nog wel wat speakers staan.
Helaas, kan er niet bij zijn en moet me toch afmelden. Iedereen die wel gaag een leuke dag gewenst.
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door hardbats »

Bij deze meld ik mij ook af. Andere verplichtingen op die dag jammer genoeg.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

moet niet gekker worden 2 luisterdagen op de zelfde dag ! zo hadden we niks en nu 2 :) hihi
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ds23man »

WrineX schreef: za 03 sep 2022, 18:54
moet niet gekker worden 2 luisterdagen op de zelfde dag ! zo hadden we niks en nu 2 :) hihi
De Appie heeft gewoon leesbrilletjes in het schap hangen....
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

ds23man schreef: za 03 sep 2022, 18:57
WrineX schreef: za 03 sep 2022, 18:54
moet niet gekker worden 2 luisterdagen op de zelfde dag ! zo hadden we niks en nu 2 :) hihi
De Appie heeft gewoon leesbrilletjes in het schap hangen....
Oeps :) mooi heb ik wel nodig zo te zien. ik dacht 2 de zelfde data te zien in de DIY EVENT DOOR LEDEN. schijnbaar een en de zelfde :)
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

Ja, die gozers uit Ermelo. Doen alles dubbel op.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ds23man »

richard schreef: za 03 sep 2022, 19:19
Ja, die gozers uit Ermelo. Doen alles dubbel op.
Behalve de worst. :lol:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door weidok »

Setje Saba ""Cello's" greencones zijn nog beschikbaar
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door FR_Aad »

Ben ik te vroeg?
Bijlagen
278666FC-09DD-42A9-A4CC-AD19F5DB9E5C.jpeg
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Leeuwarden »

Nee…
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door FR_Aad »

:-)
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door AatV »

Heb mezelf wel opgegeven om te komen, maar het gaat helaas (voor mij..) niet lukken. :(

groet,
Aat
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door John P »

Ik kan zaterdag komen dus jullie zijn gewaarschuwd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ds23man »

John P schreef: do 08 sep 2022, 16:37
Ik kan zaterdag komen dus jullie zijn gewaarschuwd.
Gelukkig heb je geen stok meer om mee te slaan. :mrgreen:
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door John P »

Ik zit helemaal in het verkeerde topic. De noorderlingen moeten het zonder mij doen.
ReneN
Berichten: 222
Lid geworden op: vr 31 aug 2007, 17:16

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ReneN »

Na al die afzeggingen is het wellicht een goed idee om de kosten met wat meer personen te delen :wink: , dus wil ik mij opgeven voor deze dag. Sinds maart woon ik in het Hoge Noorden en lijkt het mij leuk hier eens te kijken. Ik ben een keertje in Breda geweest en een paar keer in Hengelo, wat altijd leuke bijeenkomsten waren.

Ik bouw zelf niet veel en neem ook niets mee, maar vind het wel leuk om de noeste arbeid van anderen te bewonderen....
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”