De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ben net terug van weekje frankrijk met 2Climb2Raise groep https://www.facebook.com/2climb2raise/. Met deze groep hebben we met (ex)kankerpatienten op tandems met de Alpe d'HuZes meegedaan. Zelf ben ik een keer naar boven hardgelopen en een keer naar boven gefietst. De reünie hiervan is, jullie raden het al, op 1 oktober. Het lukt me niet om dan ook op de luisterdag te komen, maar wat ik zo zie zijn er ook andere luisterdagen, kijken wat dan wel kan lukken.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Lijkt me vermoeiend, maar geeft vast veel voldoening.Met deze groep hebben we met (ex)kankerpatienten op tandems met de Alpe d'HuZes meegedaan. Zelf ben ik een keer naar boven hardgelopen en een keer naar boven gefietst.
Een paar weken eerder in Ermelo.maar wat ik zo zie zijn er ook andere luisterdagen,
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Zet mij ook maar op de lijst. Neem niets mee. (En kom dus op de fiets bij fatsoenlijk weer)
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Hier ook de bedoeling om langs te komen samen met een gast.
Zou ook wel iets anders mee willen nemen maar daar ben ik nog niet over uit. Ben wel nieuwsgierig wat er zoal gefabriceerd word in hokjes en schuurtjes... En vooral hoe klinkt dat dan
Zou ook wel iets anders mee willen nemen maar daar ben ik nog niet over uit. Ben wel nieuwsgierig wat er zoal gefabriceerd word in hokjes en schuurtjes... En vooral hoe klinkt dat dan
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Blijkbaar is Ons Huis 'gemoderniseerd'.
Het is nog niet helemaal af, er moet nog het een en ander worden afgetimmerd en een nieuwe vloerbedekking aangebracht. De piano en oude buffetkast is verdwenen. Hopelijk hebben ze de tafeltjes en stoelen niet weggedaan.
Het is nog niet helemaal af, er moet nog het een en ander worden afgetimmerd en een nieuwe vloerbedekking aangebracht. De piano en oude buffetkast is verdwenen. Hopelijk hebben ze de tafeltjes en stoelen niet weggedaan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Dat zou dan de eerste luisterdag worden waarbij je je eigen stoel en tafel mee moet nemen....
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Naast je versterker en luidsprekers moet dat kunnen.
Het lijkt dat de boel is geïsoleerd en een nieuwe cv heeft. Tegen de tijd van de luisterdag zal ik nog eens polshoogte nemen over de stand van zaken met het meubilair.
Het lijkt dat de boel is geïsoleerd en een nieuwe cv heeft. Tegen de tijd van de luisterdag zal ik nog eens polshoogte nemen over de stand van zaken met het meubilair.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
subwoofer shootout doen, dan hebben we krukjes
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Bij deze mijn afmelding helaas. Ben dan met vakantie.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
In mijn beleving was die ruimte een stuk groter destijds ?
Maar dat is ook alweer een aantal jaren geleden dat ik daar was.
Maar dat is ook alweer een aantal jaren geleden dat ik daar was.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Dat krijg je als je gaat isoleren...
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Richard weet je zo ook of daar nu vast internet inprikpuntje is? Grt Gerjan
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Er is geen internet of Wifi. Streamen zal op een andere manier geregeld moeten worden. Of met materiaal op cd of grammofoonplaten.
Gerhard kan zijn bankstel thuis laten. Er zijn voldoende tafels en stoelen.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
[/quote]Er is geen internet of Wifi. Streamen zal op een andere manier geregeld moeten worden.
[/quote]
Ik zal eens kijken wat ik met een 4G Sim router en unlimited dagbundel kan doen i.c.m. met Roon Server.
[/quote]
Ik zal eens kijken wat ik met een 4G Sim router en unlimited dagbundel kan doen i.c.m. met Roon Server.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik heb hier zelfs in een periode TV gekeken met mijn telefoon en een Mobiele zender in het zicht, ik zie hem op afstand op een dak staan.
En dan de telefoon met de optie hotspot aan.
Dan moet ROON ook lukken lijkt mij.
En dan de telefoon met de optie hotspot aan.
Dan moet ROON ook lukken lijkt mij.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
ik heb de hele DAE show gedaan met Qobuz over 4G, de hotel wifi was niet stabiel.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Dan is de volgende vraag vast: "hebben jullie 4G in Beetsterzwaag?"
Mijn telefoon zegt ja, met twee balkjes.
Heb ik afgelopen twee jaar thuis gewerkt met mijn mobiele hotspot en niet het idee gehad dat het erg traag was.
Ik neem dan toch maar een cd-speler en stapel schijfjes mee als achtervang.
Mijn telefoon zegt ja, met twee balkjes.
Heb ik afgelopen twee jaar thuis gewerkt met mijn mobiele hotspot en niet het idee gehad dat het erg traag was.
Ik neem dan toch maar een cd-speler en stapel schijfjes mee als achtervang.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Die vraag is verouderd. Nu is het: Hebben jullie 5G in Beetsterzwaag.
Ik heb het gevoel dat het vragen naar de bekende weg is
Ik heb het gevoel dat het vragen naar de bekende weg is
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
We hebben in ieder geval een bierwinkel in Beetsterzwaag. Ieder dorp zijn prioriteiten.
https://biergek.nl/
En 5G, geen idee:
https://umtsmasten.nl/dekking/3g-netwerk/Beetsterzwaag
https://biergek.nl/
En 5G, geen idee:
https://umtsmasten.nl/dekking/3g-netwerk/Beetsterzwaag
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ach ik vermoed dat het toch al geen snelle hip hop gaat worden 
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ik kom wellicht indien ik iemand kan vinden (met een auto
) die daar ook zin in heeft.
Nog niet zeker welke set. iets planar achtigs. niet dynamisch driver bouwsel in ieder geval. heeeeeeel misschien slanke Planars met een een paar planar subwoofers. indien ik die af krijg voor die tijd.
Nog niet zeker welke set. iets planar achtigs. niet dynamisch driver bouwsel in ieder geval. heeeeeeel misschien slanke Planars met een een paar planar subwoofers. indien ik die af krijg voor die tijd.
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Oh is het maar een ruimte ? dan kom ik wellicht niet. toch stuk prettiger om je setje een wat langere tijd te laten staan , en lekker wat rond te lopen 
zonder druk wanneer het spelend moet zijn etc. ik ambieer de keuken als hij er is
zonder druk wanneer het spelend moet zijn etc. ik ambieer de keuken als hij er is
Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022
Ook goed hoor! Ja, het is één ruimte, maar wel met keuken(tje).
