Bamboe Flip
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bamboe Flip
met REW de FR gemeten als die via BT aan de laptop hangt, dus zoals die straks gaat spelen
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Bamboe Flip
Doorgaans ergens tussen 1W en 3W
Wel gek dat er geen bafflestep te zien is, op een ronde baffle is die namelijk behoorlijk sterk (simuleer maar eens in Edge).
Als er weer zo gemeten is op het bed, dan verklaart dat het wel weer.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bamboe Flip
zo, t ding is gereed 
naast BT kan t ding ook MP3 afspelen van een micro SD kaartje, maar eens een gaan vullen met wat fijne ochtendmuziek (radio kan die ook nog)
naast BT kan t ding ook MP3 afspelen van een micro SD kaartje, maar eens een gaan vullen met wat fijne ochtendmuziek (radio kan die ook nog)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bamboe Flip
krijg nou de hik, wil BT ineens niet meer verbinden
alle andere functies van t ding (radio, mp3 van sd card) doen t nog wel gewoon
het ding gaat in BT stand, incl geluidje, maar dan gaat de LED ineens snel knipperen. timeline toen dat fout ging was toen de accu bijna leeg was. is nu weer opgeladen maar geen verschil
Re: Bamboe Flip
De complete connectie er uit de telefoon halen, en opnieuw matchen/syncen. wat doet het dan.
Re: Bamboe Flip
Het komt wel voor bij de nieuwere versie's dat je knap lang de knop ingedrukt moet houden om te resetten.
Heb je enige controle vanuit de versterker?
Dat is dan een soort reboot en kan dan wel 2 minuten de knop vasthouden betekenen.
Heb je enige controle vanuit de versterker?
Dat is dan een soort reboot en kan dan wel 2 minuten de knop vasthouden betekenen.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Bamboe Flip
Sommige telefoons/devices hebben soms ook de neiging altijd te auto connecten.
Ook al zet je de BT in reset mode.
Dan moet je eerst de BT disconnecten op dat apparaat.
Ook al zet je de BT in reset mode.
Dan moet je eerst de BT disconnecten op dat apparaat.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bamboe Flip
Niet alleen met blauwtand, wifi kan er ook wat van. Kon vorig jaar met geen mogelijkheid met een smartfoon inloggen op mijn Solaredge omvormer die daar een locale hotspot voor opbouwt. Na heel veel heen en weer gemail met SE bleek de oplossing te zijn om alle wifi contacten in de foon te wissen....
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bamboe Flip
ik denk dat t deze is:
https://tweakers.net/pricewatch/1231651 ... ificaties/
ik ga het eens proberen om de enige in te drukken knop lang ingedrukt te houden. dat next-previous heeft ook een druk+functie
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Bamboe Flip
Ik weet het. Liefst met een dik boek.
Mocht het niet helpen, dan heb je het verkeerde boek gepakt.
Mocht het niet helpen, dan heb je het verkeerde boek gepakt.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bamboe Flip
BT is nog steeds ziek. ik heb wel een verloopkabeltje waarmee ik via de USB aansluiting van t ding vanaf de koptelefoonaansluiting van de telefoon kan afspelen. en 10GB aan MP3's op een SD kaart, dus voldoende mogelijkheden voor een muziekje
