De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
jvenema
Berichten: 1443
Lid geworden op: di 20 aug 2019, 12:38
Locatie: Helmond (bij Eindhoven)

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door jvenema »

Ben net terug van weekje frankrijk met 2Climb2Raise groep https://www.facebook.com/2climb2raise/. Met deze groep hebben we met (ex)kankerpatienten op tandems met de Alpe d'HuZes meegedaan. Zelf ben ik een keer naar boven hardgelopen en een keer naar boven gefietst. De reünie hiervan is, jullie raden het al, op 1 oktober. Het lukt me niet om dan ook op de luisterdag te komen, maar wat ik zo zie zijn er ook andere luisterdagen, kijken wat dan wel kan lukken.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

Met deze groep hebben we met (ex)kankerpatienten op tandems met de Alpe d'HuZes meegedaan. Zelf ben ik een keer naar boven hardgelopen en een keer naar boven gefietst.
Lijkt me vermoeiend, maar geeft vast veel voldoening.
maar wat ik zo zie zijn er ook andere luisterdagen,
Een paar weken eerder in Ermelo.
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ovni »

Zet mij ook maar op de lijst. Neem niets mee. (En kom dus op de fiets bij fatsoenlijk weer)
Ryvm
Berichten: 83
Lid geworden op: do 21 mei 2020, 21:15

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Ryvm »

Hier ook de bedoeling om langs te komen samen met een gast.
Zou ook wel iets anders mee willen nemen maar daar ben ik nog niet over uit. Ben wel nieuwsgierig wat er zoal gefabriceerd word in hokjes en schuurtjes... En vooral hoe klinkt dat dan
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

Blijkbaar is Ons Huis 'gemoderniseerd'.

Het is nog niet helemaal af, er moet nog het een en ander worden afgetimmerd en een nieuwe vloerbedekking aangebracht. De piano en oude buffetkast is verdwenen. Hopelijk hebben ze de tafeltjes en stoelen niet weggedaan.
Bijlagen
us hûs 1.jpg
us hûs 2.jpg
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ds23man »

Dat zou dan de eerste luisterdag worden waarbij je je eigen stoel en tafel mee moet nemen....
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

Naast je versterker en luidsprekers moet dat kunnen.

Het lijkt dat de boel is geïsoleerd en een nieuwe cv heeft. Tegen de tijd van de luisterdag zal ik nog eens polshoogte nemen over de stand van zaken met het meubilair.
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door architect »

subwoofer shootout doen, dan hebben we krukjes
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Mtraxx »

ds23man schreef: di 05 jul 2022, 16:00
Dat zou dan de eerste luisterdag worden waarbij je je eigen stoel en tafel mee moet nemen....
Als je de snoek meeneemt heb je gelijk een bankstel en twee luie stoelen bij je :o
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Bas Horneman »

Bij deze mijn afmelding helaas. Ben dan met vakantie.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ray5150 »

In mijn beleving was die ruimte een stuk groter destijds ?
Maar dat is ook alweer een aantal jaren geleden dat ik daar was.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door ds23man »

Dat krijg je als je gaat isoleren...
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Mtraxx »

Richard weet je zo ook of daar nu vast internet inprikpuntje is? Grt Gerjan
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

Mtraxx schreef: vr 08 jul 2022, 16:54
Richard weet je zo ook of daar nu vast internet inprikpuntje is? Grt Gerjan
Ik zal eens informeren.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

richard schreef: za 09 jul 2022, 11:09
Mtraxx schreef: vr 08 jul 2022, 16:54
Richard weet je zo ook of daar nu vast internet inprikpuntje is? Grt Gerjan
Ik zal eens informeren.
Er is geen internet of Wifi. Streamen zal op een andere manier geregeld moeten worden. Of met materiaal op cd of grammofoonplaten.

Gerhard kan zijn bankstel thuis laten. Er zijn voldoende tafels en stoelen.
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Mtraxx »

[/quote]Er is geen internet of Wifi. Streamen zal op een andere manier geregeld moeten worden.
[/quote]

Ik zal eens kijken wat ik met een 4G Sim router en unlimited dagbundel kan doen i.c.m. met Roon Server.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door hannesie »

Ik heb hier zelfs in een periode TV gekeken met mijn telefoon en een Mobiele zender in het zicht, ik zie hem op afstand op een dak staan.
En dan de telefoon met de optie hotspot aan.

Dan moet ROON ook lukken lijkt mij.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Henkjan »

Mtraxx schreef: ma 25 jul 2022, 21:48
Er is geen internet of Wifi. Streamen zal op een andere manier geregeld moeten worden.
Ik zal eens kijken wat ik met een 4G Sim router en unlimited dagbundel kan doen i.c.m. met Roon Server.
ik heb de hele DAE show gedaan met Qobuz over 4G, de hotel wifi was niet stabiel.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

Dan is de volgende vraag vast: "hebben jullie 4G in Beetsterzwaag?"


Mijn telefoon zegt ja, met twee balkjes.
Heb ik afgelopen twee jaar thuis gewerkt met mijn mobiele hotspot en niet het idee gehad dat het erg traag was.

Ik neem dan toch maar een cd-speler en stapel schijfjes mee als achtervang.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door pappaleo »

Die vraag is verouderd. Nu is het: Hebben jullie 5G in Beetsterzwaag.

Ik heb het gevoel dat het vragen naar de bekende weg is :mrgreen:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

We hebben in ieder geval een bierwinkel in Beetsterzwaag. Ieder dorp zijn prioriteiten.
https://biergek.nl/

En 5G, geen idee:
https://umtsmasten.nl/dekking/3g-netwerk/Beetsterzwaag
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door Pjotr »

Ach ik vermoed dat het toch al geen snelle hip hop gaat worden :D
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

Ik kom wellicht indien ik iemand kan vinden (met een auto :)) die daar ook zin in heeft.

Nog niet zeker welke set. iets planar achtigs. niet dynamisch driver bouwsel in ieder geval. heeeeeeel misschien slanke Planars met een een paar planar subwoofers. indien ik die af krijg voor die tijd.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door WrineX »

Oh is het maar een ruimte ? dan kom ik wellicht niet. toch stuk prettiger om je setje een wat langere tijd te laten staan , en lekker wat rond te lopen :)

zonder druk wanneer het spelend moet zijn etc. ik ambieer de keuken als hij er is ;)
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: De 15e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden, zaterdag 1 oktober 2022

Bericht door richard »

WrineX schreef: zo 31 jul 2022, 17:57
Oh is het maar een ruimte ? dan kom ik wellicht niet. toch stuk prettiger om je setje een wat langere tijd te laten staan , en lekker wat rond te lopen :)

zonder druk wanneer het spelend moet zijn etc. ik ambieer de keuken als hij er is ;)
Ook goed hoor! Ja, het is één ruimte, maar wel met keuken(tje).
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”