3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Voor de grasmaaier is het niet geschikt, je ziet het te laat, maar het is wel goed afgeschermd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Misschien heb ik dadelijk wel een stukje over, heb nu een 10 meter, dus wie weet?.......... 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het gaat om interlinks, niet om powercords.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Pas toch maar op. Dat Sonore spul heeft ook heel sterke magische krachten en als die op de vuist gaan met v.d. Heide: Enkele reis to the Future!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wat is er eigenlijk mis met het woord "Netspanningskabel" ?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Inderdaad, en een snoer is een kabel met aan de uiteinden een stekker, en die kunnen verschillen van vorm en type aansluiting waar het in past.
Interlink heeft een optie van 75/110 Ohm en digitaal signaal voor een optie, en heeft dan 1 pin of 3 pinnen (AES)
Weerstand is dan niet alleen bij kabels een punt, maar ook bij mensen kan er weerstand ontstaan.
Of er nu 400 volt gebruikt wordt of 4 volt voor een gebalanceerde verbinding, het blijft spannend.
Interlink heeft een optie van 75/110 Ohm en digitaal signaal voor een optie, en heeft dan 1 pin of 3 pinnen (AES)
Weerstand is dan niet alleen bij kabels een punt, maar ook bij mensen kan er weerstand ontstaan.
Of er nu 400 volt gebruikt wordt of 4 volt voor een gebalanceerde verbinding, het blijft spannend.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Een interlink is gewoon een verbinding ergens tussen. Kan ook een sleepkabel voor de auto zijn. Of de lijm achter op een postzegel. 400V daarop zetten is wel spannend maar lijkt mij niet echt handig Hans. In de context hier lijkt het mij bijzonder hoger audiojargon.
B.t.w. "Link" kan ook nog jargon voor "gevaarlijk" of "riskant" zijn.
B.t.w. "Link" kan ook nog jargon voor "gevaarlijk" of "riskant" zijn.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik moet nog steeds eens gaan luisteren bij Cock, de ontwerper van deze kabel. Eigenlijk iedereen die daar geweest is, geeft aan dat zijn set het beste is wat ze ooit hebben gehoord. Ben alleen bang dat ik dan helemaal overnieuw moet beginnen, behalve dan dus 1 interlink… 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dan heb ik een slechte mededeling voor je. Cock speelt met CNT interlinks en die heb jij (nog) niet.Walt schreef: ↑wo 13 jul 2022, 15:20Ik moet nog steeds eens gaan luisteren bij Cock, de ontwerper van deze kabel. Eigenlijk iedereen die daar geweest is, geeft aan dat zijn set het beste is wat ze ooit hebben gehoord. Ben alleen bang dat ik dan helemaal overnieuw moet beginnen, behalve dan dus 1 interlink…![]()
Oh ja, en ook nog VWR’s.
Groet,
Leobus
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Die VWR's weet ik een adresje voor 
En verder heb je altijd baas boven baas natuurlijk... Ik zeg jij aan de CNT, en die oude Tourmalines voor een schappelijk prijsje naar mij...
En verder heb je altijd baas boven baas natuurlijk... Ik zeg jij aan de CNT, en die oude Tourmalines voor een schappelijk prijsje naar mij...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Heb je geluk gehad denk ik. Op Audiofreaks wordt ernstig gewaarschuwd om niet zelf te experimenteren met de tegels en sowieso met carbon. Schijnen ernstige ongelukken mee gebeurd te zijn. En Arnold, mede ontwerper en oprichter van Sonore is in een psychiatrische inrichting beland omdat hij de vrijkomende energie niet in de hand had, aldus Cock zelve. Toch wel veel zwarte magie bij elkaar.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Damn, da’s wel even heavy…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Daarom niet zelf gaan klooien maar overlaten aan de experts.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gelukkig experimenteer ik er niet mee. Ik gebruik alleen de door Berret en Theo geleverde spullen. En die weten hoe je de technieken kunt toepassen zonder schade op te lopen.Pjotr schreef: ↑wo 13 jul 2022, 16:26Heb je geluk gehad denk ik. Op Audiofreaks wordt ernstig gewaarschuwd om niet zelf te experimenteren met de tegels en sowieso met carbon. Schijnen ernstige ongelukken mee gebeurd te zijn. En Arnold, mede ontwerper en oprichter van Sonore is in een psychiatrische inrichting beland omdat hij de vrijkomende energie niet in de hand had, aldus Cock zelve. Toch wel veel zwarte magie bij elkaar.
En wel vreemd dat Cock dan niet in de psychiatrische inrichting terecht is gekomen. In die tijd deden ze alles samen.
Groet,
Leobus
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Kun je wel zeggen ja. Dat is wel wat Cock mij vertelde een jaar of 5 geleden denk ik, toen ik hem er naar vroeg waar Arnold gebleven was. Arnold was i.d.d. letterlijk zijn steun en toeverlaat in zowat alles. Van de een op andere dag was hij verdwenen. Moet een groot verlies voor hem zijn geweest.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dan zeggen Rotterdammers dat het een "linke bedoening" is, en is hij inderdaad met verkeerde "link" weggegaan. 
Nu ken ik die Arnold niet, maar het zou zomaar kunnen.
Nu ken ik die Arnold niet, maar het zou zomaar kunnen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Och bij Sonore spreken ze van ".......maar ook alle andere aparaten zullen een positieve verbetering laten horen." M.b.t. hun cords.
Er bestaan daar dan kennelijk ook negatieve verbeteringen, dan wel positieve verslechteringen.
Er bestaan daar dan kennelijk ook negatieve verbeteringen, dan wel positieve verslechteringen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De Sonore Tourmaline interlink zit in de set tussen cd speler en volume/ASP, bij laag volume geeft de Siltech SQ88 G5 subjectief meer detail en iets meer open geluid, met iets hoger volume lijkt de sonore meer in zijn element met veel natuurlijkheid en een geluid dat de kamer lijkt te vullen met klanken, ook wat meer body zo lijkt het. koper vs zilver/goud bizar dat het zo anders klinkt. De Sonore bevat geloof ik honderden, misschien wel duizenden hele dunne koperdraadjes die afzonderlijk zijn voorzien van een dun keramisch laagje. Wat mijn voorkeur heeft? Zal langer moeten luisteren, is beide erg mooi.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Maar ben je dan niet gewoon aan het filteren ?Walt schreef: ↑do 14 jul 2022, 20:55De Sonore Tourmaline interlink zit in de set tussen cd speler en volume/ASP, bij laag volume geeft de Siltech SQ88 G5 subjectief meer detail en iets meer open geluid, met iets hoger volume lijkt de sonore meer in zijn element met veel natuurlijkheid en een geluid dat de kamer lijkt te vullen met klanken, ook wat meer body zo lijkt het. koper vs zilver/goud bizar dat het zo anders klinkt. De Sonore bevat geloof ik honderden, misschien wel duizenden hele dunne koperdraadjes die afzonderlijk zijn voorzien van een dun keramisch laagje. Wat mijn voorkeur heeft? Zal langer moeten luisteren, is beide erg mooi.
Je zou zeggen gewoon goede koperen kabel is neutraal en alles wat je er bij plakt op afhaalt veranderd de klank ?
Of denk ik nu te simpel ?
Weet wel een maat van mij kocht een ander kabeltje voor zijn hoofdtelefoon van x1000 euro ( de hoofdtelefoon ) kabel weer ik niet .
Was met stekker dus kon 1 op 1 vergelijken maar hoorde 0 verschil !
Hij wel ! Misschien zijn mijn oren niet goed genoeg ?!
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Je kan je oorzenuw nog vervangen door 500-aderig vezelmateriaal.
Laatst gewijzigd door pappaleo op vr 15 jul 2022, 6:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hans, kom er maar in.... 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gewoon je trilhaartjes 's een keertje kammen 
