Het enige wat ik er van weet is dat Erik Bakker in zijn ontwerpen de grenzen opzocht. Iemand die er veel verstand van had vertelde mij dat de versterker ook daarom behoorlijk warm wordt tijdens het gebruik. Ik zal eens navragen bij een kennis van mij of hij mij advies kan geven. Dat is zo'n buizenman die er erg veel verstand van heeft. Die zal ook wel interesse hebben in het schema.
Ik hou jullie op de hoogte.
Cary
Buizenversterker GTB 48
Moderator: Beheerdersteam
Re: Buizenversterker GTB 48
Anne en Piet weten echt wel waar ze over praten
400Volt is als 180 kmh op een scootmobiel! Kan alleen maar slecht aflopen
400Volt is als 180 kmh op een scootmobiel! Kan alleen maar slecht aflopen
Eens met OpaBert.
Er zijn hier op het forum zeker wel een aantal mensen die behoorlijk veel verstand hebben van buizenversterkers.
Anne en Piet vallen daar zeker onder.
Er zijn hier op het forum zeker wel een aantal mensen die behoorlijk veel verstand hebben van buizenversterkers.
Anne en Piet vallen daar zeker onder.
- douwebakker
- Contacteer:
Oh, maar ik stel absoluut niet dat men er geen verstand van heeft. Integendeel, ik geef alleen maar aan wat ik van anderen verneem. Nogmaals, ik heb er de ballen verstand van en wil alleen maar genieten van mijn muziek en dat geeft mijn GTB 48 al meer dan 10 jaar! En dan zonder haperingen.
Daarom gaf ik al aan dat ik de GTB even bij iemand die ook verstand van zaken heeft breng. Kan diegene eens kijken wat er verkeerd is aan de buizenbezetting. Ben wel verbaasd dat ik nooit last heb gehad van een storing oid. In ieder geval dank voor al jullie wijsheden. Ik ben er blij mee en kan dat overbrengen naar mijn "deskundige".
Daarom gaf ik al aan dat ik de GTB even bij iemand die ook verstand van zaken heeft breng. Kan diegene eens kijken wat er verkeerd is aan de buizenbezetting. Ben wel verbaasd dat ik nooit last heb gehad van een storing oid. In ieder geval dank voor al jullie wijsheden. Ik ben er blij mee en kan dat overbrengen naar mijn "deskundige".