Leonidas Overleden
Moderator: Beheerdersteam
Leonidas Overleden
Hoi Allemaal,
Helaas moet ik mededelen dat forumgenoot Leonidas (Leon Huijgen) deze week is overleden.
Na een kort ziekte bed is hij rustig heen gegaan.
Mochten jullie hem persoonlijk kennen en graag ook iets aan de familie laten weten dan kan dat via PB aan mij.
Met vriendelijke groet,
Coen (een goede vriend van Leon)
Helaas moet ik mededelen dat forumgenoot Leonidas (Leon Huijgen) deze week is overleden.
Na een kort ziekte bed is hij rustig heen gegaan.
Mochten jullie hem persoonlijk kennen en graag ook iets aan de familie laten weten dan kan dat via PB aan mij.
Met vriendelijke groet,
Coen (een goede vriend van Leon)
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Re: Leonidas Overleden
Zo zeg, dat komt wel ineens uit de lucht vallen... Sterkte met het verlies!
- Leeuwarden
Dat is ineens heftig nieuws, kende hem niet persoonlijk alleen via de posts op forum en toch komt zoiets dan aan.
Jeetje. Dat doet je even stoppen met alles wat je doet. Hoewel ik hem ook niet persoonlijk ken. Sterkte voor de familie en vrienden.
Verschrikkelijk nieuws, sterkte aan de nabestaanden, we gaan hem hier ook missen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Wat een vreselijk nieuws. Enorm met audio begaan, hij vulde de audio hobby op z’n eigen manier in.
Kende ‘m ook niet persoonlijk, iedereen sterkte gewenst die hem wel kende, en familie natuurlijk.
Kende ‘m ook niet persoonlijk, iedereen sterkte gewenst die hem wel kende, en familie natuurlijk.
Ik heb hem een keer mogen ontmoeten, aardige kerel met veel passie voor audio.
Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden.
Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden.
Dat is wel plotseling
Iemand met een hart voor de muziek en gedreven in de hobby hij heeft toch wel een hoop mensen blij gemaakt met zijn creaties
Ik las de stukjes die hij deelde met veel plezier .
Sterkte voor diegene die persoonlijk verlies ervaren !!
Iemand met een hart voor de muziek en gedreven in de hobby hij heeft toch wel een hoop mensen blij gemaakt met zijn creaties
Ik las de stukjes die hij deelde met veel plezier .
Sterkte voor diegene die persoonlijk verlies ervaren !!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
wat een treurig nieuws zeg. iemand met een groot hart. de verslagen van zijn zelfbouw projecten die hij samen met de jeugd deed waren hartverwarmend voor een ieder. we zullen m missen, op het forum en op de luisterdagen.
veel sterkte voor zijn nabestaanden.
veel sterkte voor zijn nabestaanden.
Als een donderslag bij een heldere hemel, zo zit ik dan nu even verbijsterd dit te lezen.
de condoleances voor de nabestaanden.
de condoleances voor de nabestaanden.
- VintageHarry
Dat is onverwacht en zeer treurig nieuws. Sterkte toegewenst aan de nabestaanden!
Hè gadverdamme ... ik keek altijd graag naar de projecten die hij met scholieren deed .... ik ken hem verder niet maar kan me zo voorstellen dat het een fijne vent was met veel compassie (en geduld?).
En zoals Stefan al meldt ... "Dat doet je even stoppen met alles wat je doet.".
Sterkte.
En zoals Stefan al meldt ... "Dat doet je even stoppen met alles wat je doet.".
Sterkte.
Sterke allemaal, vooral naar de familie toe uiteraard.
Ik miste hem al een tijdje, hier en op de Facebook pagina's. Maar goed, een ieder heeft minder actieve periodes en met amper 70 jaar komt dit wel onverwacht.
Ik miste hem al een tijdje, hier en op de Facebook pagina's. Maar goed, een ieder heeft minder actieve periodes en met amper 70 jaar komt dit wel onverwacht.
- PimDriessen
Ja, ik had het via facebook al zien aankomen, daar heeft hij verteld over zijn ziekte. Erg jammer en het is ook snel gegaan. Tot de laatste snik heeft hij nog speakers gebouwd!
Hij was vastbesloten om de 70 nog te halen. (Gelukt!!)
Quote:
“Hij was 70 toen hij stierf klinkt heel anders dan 69 toch ?”
Quote:
“Hij was 70 toen hij stierf klinkt heel anders dan 69 toch ?”
Ik meen op de laatste luisterdag, voor COVID uitbrak, in Breda even kort mee gesproken. Bevlogen man, bewandelde zijn eigen audio pad met veel overtuiging.