het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het gaat om de klank,de 16A zekering in je woning gaat er echt wel uit.(op een bepaald moment.
)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, het ding zal in de meeste gevallen gewoon op een 16A groep worden aangesloten, en dan is er niets aan de hand. Maar als je dingen in enig volume op de markt brengt zal alles wat mis kan gaan ook een keer gebeuren, en kan je wachten op de mafklapper die een 32A groep laat aanleggen omdat het kan. Ook dan zal het in de praktijk bij het beoogde gebruik wel loslopen, maar dat is niet de grond waarop conformiteit wordt bepaald.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nee,en als de 32A kabel lekker gaat liggen roken...... 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik vraag me dan af waarom deze dingen dan beschikbaar zijn op de markt.
https://electric-star.com/nl/ev-chargin ... e-adapter/
Het komt echt niet alleen voor bij de audiophile verdeeldoosjes.
https://electric-star.com/nl/ev-chargin ... e-adapter/
Het komt echt niet alleen voor bij de audiophile verdeeldoosjes.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Misschien omdat een apparaat nooit meer trekt, dan er veilig door zijn eigen 16A power chord kan?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik vind het ook vreemd.
Maar het is 'gewoon' veilig als het het op 16A zekert.
Maar het is 'gewoon' veilig als het het op 16A zekert.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die is andersom en zal niet leiden tot overbelasting van het materiaal. Als de auto te veel stroom trekt voor de aangesloten groep floept de zekering/automaat er uit. Maar helemaal lentefris is het in mijn ogen ook niet.Kappa7 schreef: ↑za 04 jun 2022, 19:45Ik vraag me dan af waarom deze dingen dan beschikbaar zijn op de markt.
https://electric-star.com/nl/ev-chargin ... e-adapter/
Het komt echt niet alleen voor bij de audiophile verdeeldoosjes.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat is inderdaad het geval wanneer alles goed functioneert. Maar soms gaan er dingen mis, en dan mag het apparaat in kwestie de geest geven, maar wil je dat de beveiliging in de meterkast afschakelt voordat ergens anders in de installatie nog iets de geest geeft door overbelasting.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Andersom ook goed, tis allemaal gewoon verkrijgbaar.timpert schreef: ↑za 04 jun 2022, 20:19Die is andersom en zal niet leiden tot overbelasting van het materiaal. Als de auto te veel stroom trekt voor de aangesloten groep floept de zekering/automaat er uit. Maar helemaal lentefris is het in mijn ogen ook niet.Kappa7 schreef: ↑za 04 jun 2022, 19:45Ik vraag me dan af waarom deze dingen dan beschikbaar zijn op de markt.
https://electric-star.com/nl/ev-chargin ... e-adapter/
Het komt echt niet alleen voor bij de audiophile verdeeldoosjes.
https://www.bol.com/nl/nl/p/soolutions- ... 006531876/
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Maar dat het verkrijgbaar is betekent niet dat het mag.
En dan geven ze ook nog op dat het laadvermogen 7,4 kW is. Door een 16A SCHUKO stekker.
En dan geven ze ook nog op dat het laadvermogen 7,4 kW is. Door een 16A SCHUKO stekker.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Deze kunnen in het topic op Tweakers, bij maanlicht door elven gesmede dingen oid...OWC schreef: ↑za 04 jun 2022, 16:00Een 2,5 meter ethernet kabel voor 320 euro?
https://www.contrado-audio.nl/product/w ... -25-metre/
1 meter USB kabel, 440 euro
https://www.contrado-audio.nl/product/j ... usb-cable/
Ehm?![]()
![]()
![]()
misschien tijd voor een anti koopjes rubriek![]()
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat lijkt me niet. de maximaal lopende stroom wordt beperkt door de dicht bijzijnde zekering in de schakeling.
(dus de totale stroomkring tussen de centrale en het aangesloten apparaat.)
In de praktijk is het apparaat intern gezekerd, en daarna de zekeringen in de groepenkast.
Maar ook ik kan het mis hebben, natuurlijk.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... rs-passief
2 prima Pied Piper luidspekers, GRATIS afhalen voor de liefhebber!
Locatie Heukelum
2 prima Pied Piper luidspekers, GRATIS afhalen voor de liefhebber!
Locatie Heukelum
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Vier stuks SB Acoustics SB13PFCR-25-4 voor 50 euro
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 5-4-5-inch
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 5-4-5-inch
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Niet heel goedkoop, maar toch veel speaker voor het geld:
https://hifi.nl/tweedehands/10058530/OL ... mique.html
Zo te zien dubbele 11 inch Etons per speaker.
https://hifi.nl/tweedehands/10058530/OL ... mique.html
Zo te zien dubbele 11 inch Etons per speaker.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Voor wie zijn weerstanden verzameling wil aanvullen, 50% korting op Jantzen mox 10W bij Tony Gee.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb contact gezocht met de verkoper van de Aura 1808, minimale prijs is 350 euro voor een set, schijnen al wel meerdere gegadigden te zijn. Lijkt mij een hele nette minimum prijs, deze woofers zijn erg zeldzaam en van zeer hoge kwaliteit. In een gesloten kast met correctie en dikke amp erop.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nee zeker niet. Jeukt hier om ze te kopen, maar realistisch gezien 2x18 inch long stroke in 12m2 kamertje gaat gewoon nergens over.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zou eeuwig zonde zijn als je deze dan opblaast of iets dergelijks. Deze Aura’s zijn gewoon de ultieme hifi subs.
