Joris (Molecuul) ookray5150 schreef: ↑za 14 mei 2022, 11:11104 kilometer, enkele reis
https://www.google.nl/maps/dir/Noordwij ... !3e1?hl=nl
Asterduc is nog wel eens op de fiets naar Breda gekomen...
Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Wat ik zo lees op wikipedia kan dat daar prima op een zondag:
Huwelijken tussen verpleegkundigen (v) en militairen (m) zorgden ervoor dat er geen gesloten dorpscultuur ontstond. Door het open karakter is Ermelo een dorp met een import die twee derde van de bevolking bedraagt
Huwelijken tussen verpleegkundigen (v) en militairen (m) zorgden ervoor dat er geen gesloten dorpscultuur ontstond. Door het open karakter is Ermelo een dorp met een import die twee derde van de bevolking bedraagt
- Leeuwarden
Vandaag geen kans gehad om de ruimtes te belijken.
Maandag even horen wanneer dat wel kan.
Is er nog een voorkeur voor een bepaalde periode?
Ik zit namelijk even te kijken naar een grove planning.
Jan is natuurlijk ook bezig met Breda voor zo ik begrepen heb op redelijk korte termijn.
In Okt staat de luisterdag van het Noorden al in de planning.
Zal ik kijken voor ergens na de vakantie periode eind aug of juist op korte termijn?
Maandag even horen wanneer dat wel kan.
Is er nog een voorkeur voor een bepaalde periode?
Ik zit namelijk even te kijken naar een grove planning.
Jan is natuurlijk ook bezig met Breda voor zo ik begrepen heb op redelijk korte termijn.
In Okt staat de luisterdag van het Noorden al in de planning.
Zal ik kijken voor ergens na de vakantie periode eind aug of juist op korte termijn?
Ik niet.......
Maar of je overal op zondag terecht kan.....
Maar of je overal op zondag terecht kan.....
Re: Is er nog een ZBA luisterdag mogelijk in 2022 ?l op Zon
In principe niet echt een voorkeur. Tenzij het een formule 1 weekend betreft, dan liever op Zaterdag
- Leeuwarden
Ermelo is prima te fietsen, ik fiets komende zaterdag via een omweg(via de Posbank) naar het naastgelegen Putten.
Ik ben inmiddels verder met Ons Huis in Ermelo.
Er is een voorstel om hetvbop 23 Juli te houden.
Maandag ga ik even naar de ruimtes kijken maar heb in principe afgesproken dat we liever voor 3 kleinere ruimtes gaan.
De kosten daarvan zijn dan €250 voor een dagh.
Willen we de grote ruimte erbij dan komt daar €180 bij.
Tis dus een beetje afhankelijk van het aantal deelnemers of dat allemaal betaalbaar blijft.
Wat denken jullie daarvan.
Vergeet niet dat het dan vakantie tijd is dus hoeveel deelnemers zijn er dan??
Er is een voorstel om hetvbop 23 Juli te houden.
Maandag ga ik even naar de ruimtes kijken maar heb in principe afgesproken dat we liever voor 3 kleinere ruimtes gaan.
De kosten daarvan zijn dan €250 voor een dagh.
Willen we de grote ruimte erbij dan komt daar €180 bij.
Tis dus een beetje afhankelijk van het aantal deelnemers of dat allemaal betaalbaar blijft.
Wat denken jullie daarvan.
Vergeet niet dat het dan vakantie tijd is dus hoeveel deelnemers zijn er dan??
Mooi werk George! Voor zover ik het begrepen heb zijn er afgelopen jaren gemiddeld op een luisterdag zo'n 50 bezoekers geweest. En Hengelo misschien nog wel meer. Dus 250 zou te doen moeten zijn. Maar of we dat dit jaar gaan halen gezien de zelfbouwproductie en wat je al noemt, de vakantieperiode? Maar al met al komen we dan ook al aardig vergelikbaar de huidige de kosten in Alphen.
- VintageHarry
Ermelo is niet al te ver, lijkt me wel wat. En 23 juli is ook prima. Misschien een soort pre-aanmeldtopic openen om de belangstelling te peilen? In ieder geval mooi dat dat je dit initiatief neemt!
Ermelo is mooi dichtbij, echter ben dan op vakantie.
Helaas ben ik dan ook op vakantie.
Maar wel mooi dat je deze locatie hebt kunnen vastleggen, George.
Maar wel mooi dat je deze locatie hebt kunnen vastleggen, George.
Ik heb hem no niet vast gelegd ik wil eerst even zien wat de animo is voor wat betreft de vakantie.
Ik wil het nog wel betaalbaar houden voor iedereen en €10,- per persoon vind eigenlijk wel de max.
Verder ben ik benieuwd hoe het met de Breda meeting zit.
Als deze 2 vlak na elkaar zitten dan lijkt me dat ook niet bevorderlijk.
Ik wil het nog wel betaalbaar houden voor iedereen en €10,- per persoon vind eigenlijk wel de max.
Verder ben ik benieuwd hoe het met de Breda meeting zit.
Als deze 2 vlak na elkaar zitten dan lijkt me dat ook niet bevorderlijk.
Goed plan ga ik even aanmaken.VintageHarry schreef: ↑vr 20 mei 2022, 17:29Ermelo is niet al te ver, lijkt me wel wat. En 23 juli is ook prima. Misschien een soort pre-aanmeldtopic openen om de belangstelling te peilen? In ieder geval mooi dat dat je dit initiatief neemt!
Ik heb nog niets gehoord van de beheerste. Zal morgen eens bellen, kijken of ze opneemt
woei ben benieuwd ! zomer ziet er druk uit zover maar als ik kan kom ik zeker langs met iets.. goed of slecht
leuk om langs te wippen !
OOh dank je ! niet gezien