Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » zo 29 mei 2022, 10:37
ray5150 schreef: ↑ za 28 mei 2022, 21:16
Ik kom ook.
Waarschijnlijk gaan de Paaskuikens mee, en misschien ook de Inimini's.
Eventueel kan ik ook de CA versterker meenemen.
Ook heb ik nog een paar boodschappen tassen met componenten en buizen om weg te geven.
Maar dat zal ik nog wel uitzoeken.
Leuk je staat er bij.
Voor de componenten kan je de tafels in de kantine ruimte gebruiken.
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » zo 29 mei 2022, 10:39
Henkjan schreef: ↑ za 28 mei 2022, 22:56
ik zal er ook zijn
ik kan in elk geval de streaming setup meenemen (LMS, wifi, miniDSP SHD Power) die ik ook op t DAE had staan
draaitafel zou ook mee kunnen, verder afhankelijk van de plek die in t autootje overblijft met wat de meerijders bij zich hebben
Top dan laat ik mijn LMS server thuis.
Gaat helemaal goed komen zo te zien.
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » zo 29 mei 2022, 10:42
Ouwebok schreef: ↑ zo 29 mei 2022, 10:02
Leuk dat er weer een luisterdag aankomt!
Indien gewenst kan ik satellieten en een bandpass subje meenemen, zie
viewtopic.php?t=29189 en
viewtopic.php?t=29998 .
De satellieten zijn een sterk aangepaste versie van de speakertjes die ik in 2016 in Alphen aan de Rijn had spelen, eigenlijk onvergelijkbaar. Het is voor een kleine ruimte; het kan niet luid spelen..
Wordt er misschien nog gemeten? Dan neem ik de sats zowiezo graag mee.
De satellieten zijn zeker gewenst.
Ik heb ze in Alphen niet gehoord dus ik ben benieuwd.
motoindo
Berichten: 902 Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:
Bericht
door motoindo » zo 29 mei 2022, 10:56
Ik kom ook en neem mee een setje
LO mk2 en
GU en deze
servo/sub module, hopelijk tegen die tijd met een kastje eromheen
Indien mogelijk zou ik graag ...
... deze beluisteren, Timpert ???
... aansluiten op deze , Rob ?
Heb wat reclame gemaakt op FB, ben benieuwd of we dat terugzien in de aanmeldingen
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » zo 29 mei 2022, 11:19
Leuk je staat er bij.
Beide hebben zich nog niet aangemeld maar er is nog voldoende plek.
motoindo schreef: ↑ zo 29 mei 2022, 10:56
Heb wat reclame gemaakt op FB, ben benieuwd of we dat terugzien in de aanmeldingen
Dat is mooi maar laat de mensen zich wel aanmelden hier aub.
Het is immers een ZBA luister dag
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » zo 29 mei 2022, 11:25
zet de delegatie uit het noorden ook maar op de lijst
weidok en richard
motoindo
Berichten: 902 Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:
Bericht
door motoindo » zo 29 mei 2022, 11:44
Kappa7 schreef: ↑ zo 29 mei 2022, 11:19 Dat is mooi maar laat de mensen zich wel aanmelden hier aub.
Het is immers een ZBA luister dag
Tuurlijk, staat erbij !
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » zo 29 mei 2022, 11:46
motoindo schreef: ↑ zo 29 mei 2022, 11:44
Kappa7 schreef: ↑ zo 29 mei 2022, 11:19 Dat is mooi maar laat de mensen zich wel aanmelden hier aub.
Het is immers een ZBA luister dag
Tuurlijk, staat erbij !
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » zo 29 mei 2022, 11:48
weidok schreef: ↑ zo 29 mei 2022, 11:25
zet de delegatie uit het noorden ook maar op de lijst
weidok en richard
Top, jullie staan er bij.
Nemen jullie nog iets mee?
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » zo 29 mei 2022, 15:10
Kappa7 schreef: ↑ zo 29 mei 2022, 11:48
weidok schreef: ↑ zo 29 mei 2022, 11:25
zet de delegatie uit het noorden ook maar op de lijst
weidok en richard
Top, jullie staan er bij.
Nemen jullie nog iets mee?
Worst.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » zo 29 mei 2022, 16:11
Doe eens origineel en neem paling mee.
MechanicalAnimal
Berichten: 3258 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » ma 30 mei 2022, 11:28
Kappa7 schreef: ↑ za 28 mei 2022, 16:18
Zo als jullie allemaal hebben kunnen zien in het animo check topic is een Luisterdag in het midden van het land een haalbare zaak.
De datum is vast gesteld op 10-9-2022.
We zijn welkom vanaf 10:00 tot 18:00uur.
We kunnen gebruik maken van
Ons Huis en ik heb de ruimtes bekeken en het ziet er keurig
Leuk, dat is voor mij een mooie poos geleden.
Ermelo is mooi vlakbij, onder een klein voorbehoudje wil ik me graag aanmelden, datum is voor mij niet 100% zeker beschikbaar.
Als jullie het leuk vinden, dan neem ik mijn Karlsson luidsprekers mee (met Sony TA-F461R versterker en een CDspeler en een 3,5mm AUX jack kabel.)
Laatst gewijzigd door
MechanicalAnimal op wo 27 jul 2022, 9:39, 2 keer totaal gewijzigd.
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » ma 30 mei 2022, 11:53
MechanicalAnimal schreef: ↑ ma 30 mei 2022, 11:28
...
Als jullie het leuk vinden, dan neem ik mijn Karlsson luidsprekers mee
Eigenlijk heb ik die nog nooit serieus beluisterd.
MechanicalAnimal
Berichten: 3258 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » ma 30 mei 2022, 12:21
richard schreef: ↑ ma 30 mei 2022, 11:53
MechanicalAnimal schreef: ↑ ma 30 mei 2022, 11:28
...
Als jullie het leuk vinden, dan neem ik mijn Karlsson luidsprekers mee
Eigenlijk heb ik die nog nooit serieus beluisterd.
De consensus is dan ook min of meer dat er naar de Karlsons "niet te luisteren valt"
Ze hebben 1 keer eerder, in Breda, hun opwachting gemaakt op een ZBAdag.
Ik ga me best doen om 10-9 in de agenda te arresteren en ze dan mee te nemen.
Just for shits and giggles.......om het maar zo te noemen, ze dingen niet mee naar een SQ-podiumplaats
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » ma 30 mei 2022, 12:59
4 wielen eronder maken die kasten een stuk beter transporteerbaar.
Wel netjes uitgevoerd, die hardware.
MechanicalAnimal
Berichten: 3258 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » ma 30 mei 2022, 13:32
ray5150 schreef: ↑ ma 30 mei 2022, 12:59
4 wielen eronder maken die kasten een stuk beter transporteerbaar.
Wel netjes uitgevoerd, die hardware.
Dat heb ik ooit overwogen, maar dan worden ze wat hoger en dat wijzigt de verhouding van de kast (hoogre/breedte) en ruimte tussen de vloer en de onderzijde van de speaker vind ik niet mooi.
Gelukkig heb ik van die verhuishondjes en ze zijn goed te tillen en niet achterlijk zwaar, dat is met mijn Galactica's wel anders, die komen echt niet naar Ermelo
Ik vind de PA-look ook wel staan bij deze kasten.
Laatst gewijzigd door
MechanicalAnimal op ma 30 mei 2022, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
EnjoyProg
Berichten: 350 Lid geworden op: di 07 jun 2011, 17:08
Locatie: Elburg
Bericht
door EnjoyProg » ma 30 mei 2022, 18:49
Mooi dat er weer een luisterdag is! Ik meld me hierbij aan!
EnjoyProg
Berichten: 350 Lid geworden op: di 07 jun 2011, 17:08
Locatie: Elburg
Bericht
door EnjoyProg » ma 30 mei 2022, 18:51
Ik hoop dat iemand luidsprekers met purifi units meeneemt. Daar ben ik wel erg benieuwd naar!
Pjotr
Berichten: 36743 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 30 mei 2022, 19:23
Ik heb ze destijds ook voor PA gemaakt met handgrepen aan de zijkant en dan zijn ze i.d.d. prima te tillen.
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » ma 30 mei 2022, 19:28
MechanicalAnimal schreef: ↑ ma 30 mei 2022, 11:28
Kappa7 schreef: ↑ za 28 mei 2022, 16:18
Zo als jullie allemaal hebben kunnen zien in het animo check topic is een Luisterdag in het midden van het land een haalbare zaak.
De datum is vast gesteld op 10-9-2022.
We zijn welkom vanaf 10:00 tot 18:00uur.
We kunnen gebruik maken van
Ons Huis en ik heb de ruimtes bekeken en het ziet er keurig
Leuk, dat is voor mij een mooie poos geleden.
Ermelo is mooi vlakbij, onder een klein voorbehoudje wil ik me graag aanmelden, datum is voor mij niet 100% zeker beschikbaar.
Als jullie het leuk vinden, dan neem ik mijn Karlsson luidsprekers mee (met Sony TA-F461R versterker en een CDspeler en een 3,5mm AUX jack kabel.)
[graag-bijvoegen]
https://tweakers.net/fotoalbum/image/ki ... FfGPj4.jpg [/graag-bijvoegen]
Leuk, ik ben benieuwd naar de set.
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » ma 30 mei 2022, 19:29
EnjoyProg schreef: ↑ ma 30 mei 2022, 18:51
Ik hoop dat iemand luidsprekers met purifi units meeneemt. Daar ben ik wel erg benieuwd naar!
Welkom en je wens wordt verhoord.
hardbats neemt een Purifi versterker mee en speakers.
Ouwebok
Berichten: 346 Lid geworden op: wo 07 jan 2009, 18:22
Locatie: Amsterdam
Bericht
door Ouwebok » ma 30 mei 2022, 22:38
pappaleo schreef: ↑ zo 29 mei 2022, 10:25
Als er nog plek voor een koffertje over is in de auto, dan wil ik mijn meetspullen wel meenemen.
Dat zou leuk zijn Leo: ik zou graag mijn sats laten meten, en leren hoe dat jij dat doet. Misschien zijn er nog meer geïnteresseerden voor zo’n meting?
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » di 31 mei 2022, 6:34
Kappa7 schreef: ↑ ma 30 mei 2022, 19:29
EnjoyProg schreef: ↑ ma 30 mei 2022, 18:51
Ik hoop dat iemand luidsprekers met purifi units meeneemt. Daar ben ik wel erg benieuwd naar!
Welkom en je wens wordt verhoord.
hardbats neemt een Purifi versterker mee en speakers.
Maar daar zitten geen Purifi drivers in
satefan
Berichten: 4124 Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad
Bericht
door satefan » di 31 mei 2022, 10:57
EnjoyProg schreef: ↑ ma 30 mei 2022, 18:51
Ik hoop dat iemand luidsprekers met purifi units meeneemt. Daar ben ik wel erg benieuwd naar!
De speakers die ik meeneem hebben 4 x 6.5" Purifi woofers. En Bliesma beryllium tweeters. De Purifi's zijn impulse-gecorrigeerd en actief aangestuurd. Hopelijk dekt het de lading!
Groet,
Satefan
Edit: De meetset kan ook wel mee. Kleine moeite.