Bouw "dartzeel" versterker

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Bouw "dartzeel" versterker

Bericht door ray5150 »

Ik moet zeggen dat ik enige tijd geleden wat BC547's in een aantal paartjes heb zitten matchen met behulp van een schakeling waarin naar verwezen word in de link die ik eerder postte. had er iets van 50 uit vermoedelijk dezelfde productierun want de verschillen waren echt minimaal te noemen.
Uit 10 stuks kon ik makkelijk 3 paren halen.
Gebruikersavatar
timpert
Berichten: 2441
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 15:09
Locatie: 026

Re: Bouw "dartzeel" versterker

Bericht door timpert »

Sorry voor het opdreggen van een oude thread, maar ik vroeg me ineens af... Werkt 'ie al?
koenjer
Berichten: 351
Lid geworden op: vr 16 dec 2011, 14:10

Re: Bouw "dartzeel" versterker

Bericht door koenjer »

timpert schreef: do 19 mei 2022, 14:25
Sorry voor het opdreggen van een oude thread, maar ik vroeg me ineens af... Werkt 'ie al?
Terechte vraag. Prio's stellen zeggen ze dan he :think:
De hele santamakraam ligt der klaar voor.

Moet nog een andere oude amp slopen voor de donor behuizing. Of iets bij modushop bestellen..

Denk zomervakantie projectje...
Bijlagen
20220519_181753.jpg
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Bouw "dartzeel" versterker

Bericht door Ah!buis »

Hé ja de Dartzeel :o
Bijna vergeten,nog aan zitten puzzelen hoe de ruststroom instelbaar te maken; want die wel erg afhankelijk van de eigenschappen van de gebruikte transistors.
Even terug opgezocht, mocht 't niet willen met de alternatieve transistors heb je er misschien wat aan O:)
Anne
Bijlagen
dartzeelig.jpg
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Bouw "dartzeel" versterker

Bericht door Shadow »

Hoe is het hiermee?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Bouw "dartzeel" versterker

Bericht door Shadow »

Mmm stil hier?
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Bouw "dartzeel" versterker

Bericht door meanman64 »

Vind ik ook .
Plaats reactie