Ik moet zeggen dat ik enige tijd geleden wat BC547's in een aantal paartjes heb zitten matchen met behulp van een schakeling waarin naar verwezen word in de link die ik eerder postte. had er iets van 50 uit vermoedelijk dezelfde productierun want de verschillen waren echt minimaal te noemen.
Uit 10 stuks kon ik makkelijk 3 paren halen.
Bouw "dartzeel" versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bouw "dartzeel" versterker
Sorry voor het opdreggen van een oude thread, maar ik vroeg me ineens af... Werkt 'ie al?
Re: Bouw "dartzeel" versterker
Terechte vraag. Prio's stellen zeggen ze dan he
De hele santamakraam ligt der klaar voor.
Moet nog een andere oude amp slopen voor de donor behuizing. Of iets bij modushop bestellen..
Denk zomervakantie projectje...
Re: Bouw "dartzeel" versterker
Hé ja de Dartzeel
Bijna vergeten,nog aan zitten puzzelen hoe de ruststroom instelbaar te maken; want die wel erg afhankelijk van de eigenschappen van de gebruikte transistors.
Even terug opgezocht, mocht 't niet willen met de alternatieve transistors heb je er misschien wat aan
Anne
Bijna vergeten,nog aan zitten puzzelen hoe de ruststroom instelbaar te maken; want die wel erg afhankelijk van de eigenschappen van de gebruikte transistors.
Even terug opgezocht, mocht 't niet willen met de alternatieve transistors heb je er misschien wat aan
Anne
